Rdza na klapie bagażnika/uszkodzone zawiasy
- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
U mnie odpukać, wszystko jak na razie idealnie, Nic nie wyłazi a jestem na to przeczulony. Podwozia nie biorę pod uwagę. Może w pierwszych seriach się bardziej wysilali.
Generalnie fiaty i tak są dobrze zrobione i ruda mało je żre. Kolega w VW też wykwity już przerabia.
Generalnie fiaty i tak są dobrze zrobione i ruda mało je żre. Kolega w VW też wykwity już przerabia.
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
- AKI
- klubowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 01 gru 2010, 10:51
- Przebieg: 42000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Jawiszowice
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Z tą 8 letnią gwarancją na perforację blach nie jest tak chyba do końca, będąc kiedyś w ASO Ganinexie na blacharni pytałem się o przeglądy gwarancyjne karoserii i lakieru to odpowiedziano mi że nie obowiązują, ale żeby mieć gwarancję na perforację blachy to muszę wykonywać okresowe przeglądy samochodu, nawet jak się skończy 3letnia gwarancja). To przez 8 lat to kupę kasy się uzbiera za oględziny auta a że będzie już po gwarancji mechanicznej to będą wynajdywać różne usterki coby im płacić i płacić.
PS. moto fiata
Kup pan auto tanio w salonie a resztę dopłacisz w serwisie
PS. moto fiata

- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Takie motto mają teraz wszystkie markiAKI pisze:PS. moto fiata Kup pan auto tanio w salonie a resztę dopłacisz w serwisie

Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Ja zabezpieczyłem auto jak daro189, nawet środki użyłem te same. Podłoga, wnętrze błotników, profile zatknięte, drzwi, maska, klapa. Lakier jest miękki, a ocynk słaby. Auta nie rdzewiały na przełomie dwudziestego wieku, teraz eko zabezpieczenia wytrzymują 2-3 letnią gwarancje. Wystarczy oglądać TurboKamere na TVN Turbo, było mnóstwo nowych samochodów, różnych marek, z problemem korozji. Dlatego od razu po zakupie zabezpieczyłem blachy. Bardzo dużo dają chlapacze z przodu, po za ochroną lakieru zatrzymują sporo syfu lecącego na progi i podłogę. Mam FSO125p i wiadomo, że spod drzwi, łączenie błotników z progami gnije. Ale rdzewieje tam gdzie woda ma słaby odpływ. Dach, klapa, maska są po 26 latach idealne. Lina jak widać potrafi zardzewieć gdziekolwiek, czyli blacha jest bardzo złej jakości.
I na koniec pocieszenie, ktoś odkrył na spocie w TG, że nie każda Linea ma odpływ wody z progu.
I na koniec pocieszenie, ktoś odkrył na spocie w TG, że nie każda Linea ma odpływ wody z progu.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Musimy pamiętać gdzie mieszkamy. Jeśli trafi się partia źle wytrawionej blachy, nikt tego nie wyrzuci, tylko całą serie rdzewiejących samochodów wyśle na wschód europy. O rdzewiejących mercach dużo słyszałem, ale jakoś w Niemczech nie gniją. Z Fiatem pewnie jest podobnie, turecka blacha w Linei pewnie jest gorsza niż w Bravo czy Cromie.
A tu na pocieszenie
" onclick="window.open(this.href);return false;
A tu na pocieszenie
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Obiecane foto gdzie jeszcze występuje rdza i obtarcia lakieru
Pokazałem te miejsca również w ASO i powiedziano mi że klapa pracuje i obciera lakier , ale patrzyłem na to i nie wiem jakim cudem może to w tych miejscach wycierać
No ale ja tego nie zrobiłem
Pokazałem te miejsca również w ASO i powiedziano mi że klapa pracuje i obciera lakier , ale patrzyłem na to i nie wiem jakim cudem może to w tych miejscach wycierać

No ale ja tego nie zrobiłem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz