Rdza i odpadający lakier!

BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Dzięki za pozdrowienia rafcio 082 i pozdrowienia z mpjej strony.

[ Dodano: |26 Sty 2011|, o 17:55 ]
Współczesne lakiery są mniej trwałe bo ze względu na ochronę środowiska są bezołowiowe i mają inny skład. Inne marki też mają z tym problem , ale się zdziwiłem jak słyszałem o ocynku natryskowym a nie galwanicznym .Mam nadzieję że nasze ata są pokryte metodą tradycyjną.
BUŁA
pance 2
klubowicz
klubowicz
Posty: 88
Rejestracja: 21 wrz 2010, 21:33
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: kętrzyn
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: pance 2 »

Dzięki za pozdrowienia rafcio 082 pozdrawiam również .To miłe
pance 2
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

BUŁA pisze:Współczesne lakiery są mniej trwałe bo ze względu na ochronę środowiska są bezołowiowe i mają inny skład. Inne marki też mają z tym problem , ale się zdziwiłem jak słyszałem o ocynku natryskowym a nie galwanicznym .Mam nadzieję że nasze ata są pokryte metodą tradycyjną.
Ocynk natryskowy nie jest wcale tańszy.
Tą metodę stosuje się do bardzo dużych elementów, które nie wchodzą do wanien galwanicznych ( np na konstrukcje mostów)
Kazek
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Linee są z tego co wiem w tradycyjny sposób robione.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Z tego co mi mowiono to nasze Linki maja podwojny ocynk
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

pawe1_c pisze:Z tego co mi mowiono to nasze Linki maja podwojny ocynk
Nie ma podwójnego ocynku.
Może być tyko warstwa grubsza.
Jaki sens miało by wrzucanie dwa razy linki do wanny.
Trzeba ją tylko trochę dłużej w niej potrzymać aby warstwa była grubsza.
Kazek
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

kazgas pisze:Nie ma podwójnego ocynku.
tak sprzedawca w salonie twierdził
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

kazgas pisze:Nie ma podwójnego ocynku.
Chodzi o to że blacha ocynkowana z dwóch stron. Ale co z tego gdy i tak lubi sobie zardzewieć. Warstwa widocznie jest bardzo cienka i miękka.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Profesjonalny sprzedawca pomylił pojęcia "podwójny" i "obustronny" :zlośnik
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Widocznie pomylily mu sie pojecia,po zatym spoko bym, podczas rozmowy przynajmniej nieczarowal
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Dokładnie, podwójny to raczej obustronny :)
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

ODPADAJĄCY LAKIER ZE ZDERZAKA

Post autor: cichy »

Nie wiem do którego tematu się mogłem przykleić żeby nie zakładać nowego wątku tutaj mamy w temacie odpadający lakier a więc ponad rok temu w styczniu miałem naprawianą szkodę przez ASO Autobial Lublin, miałem naprawiany cały przód łącznie z wymianą klapy, wymiany zderzaka o grillu już nie wspomnę. zderzak miałem założony nowy, niestety ASO dostają czarne gdzie później muszą je po lakierować w kolaże nadwozia. Dzisiaj jak myłem autko zauważyłem z jednej strony przy nadkolu że zaczyna mi odchodzić lakier :smutny mogły to spowodować kamyczki lecące z kół ale tu mi się nasuwa na myśl jakość wykonania malowania, obawiam się ze będzie mi to lecieć dalej. Ma ktoś z was pomysł jak się zabezpieczyć przed dalszymi odpryskami, nie mam chlapaków ale to już kwesta czasu zamawiam je sobie w przyszłym tygodniu. Dzwoniłem do ASO Autobial, gwarancję dają tylko na rok w styczniu minęła ale powiedział żebym przyjechał do nich porozmawiał z Panem który osuwał mi szkodę i być może uda mi się z nim dogadać, tylko z tego co ja wiem ten Pan już u nich nie pracuje. W poniedziałek wybiorę się do nich pogadam zobaczymy na czym będę stać
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 13:29 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

chlapacze to podstawa. druga sprawa to folia bezbarwna. napisz na pw do willa to może ci coś skombinuje na jutro, a jak nie to zamów na allegro i zabezpiecz sobie newralgiczne miejsca. większość "obdarowanych" prze wiila ma samochody poobklejane.

co nie zmienia faktu że malowanie do dupy. i staraj się to reklamować. oni mieli to pzywrócic do stanu sprzed kolizji/uszkodzenia. a jak widać na przykładach innych samochódów tej marki i tego modelu u ciebie to jedyny przypadek i na tym się opieraj.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

folię od willa mam z tyłu przyklejoną z przodu już nie zdążyłem przed zimą (brak garażu) zostało mi jeszcze sporo skrawków które will dawał na spocie garściami :zlośnik a z tym zabezpieczeniem zderzaka przez naklejenie foli zaczekam do wizyty w ASO zobaczymy co mi powiedzą. Dzięki emmer
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

O co chodzi z tymi foliami? Gdzie to naklejacie? Nie widać?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
ODPOWIEDZ