W sobotę awarii uległ mój składany kluczyk. Zaczął się on momentami blokować i po złożeniu nie chciał się otworzyć. Wiem, że posiadają nasze kluczyki takie dolegliwości, gdyż w służbowych stilo spotkałem się z takimi awariami. Kluczyki w stilo są konstrukcyjnie takie same, jedynie kolor mają niebieski. Szukając po sieci znalazłem na AutoKącik. pl świetny opis rozłożenia naszych kluczyków na czynniki pierwsze. Oto link : http://autokacik.pl/showflat.php?Number=282607349" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie okazało się, że na przycisku otwierającym grot ułamała się mała wypustka, która blokuje go, aby nie wyskoczył razem ze sprężyną w momencie, kiedy kluczyk jest rozebrany. Wypustka ta wpadła do gniazda przycisku blokując przycisk momentami w ten sposób, że nie można było go wcisnąć do końca i dlatego grot nie chciał się otworzyć. Po rozebraniu kluczyka usunąłem ułamany element, delikatnie poskładałem mechanizm otwierania kluczyka i teraz jest git.
Małą ciekawostką w naszym kluczyku jest to, że na obwodzie drukowanym jest dioda sygnalizująca wciskanie przycisku pilota, ale na obudwie nie ma żadnego otworu i po złożeniu kluczyka po prostu jej nie widać.
Kluczyk
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Kluczyk
Kluczyk od naszego Porsche jest wewnątrz identyczny jak w Pandzie. Natomiast obudowa kluczyka Pandy ma oczko na diodę. Ciekawe czemu Włosi (w GP) i Turcy (Linea) oszczędzili na oczku na diodę.kk25 pisze: Małą ciekawostką w naszym kluczyku jest to, że na obwodzie drukowanym jest dioda sygnalizująca wciskanie przycisku pilota, ale na obudwie nie ma żadnego otworu i po złożeniu kluczyka po prostu jej nie widać.