Nowy nabytek :)
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Nowy nabytek :)
Hejka.
Nabyłem dzisiaj Fiata Seicento VAN 1,1 rok 2003, przebieg 51 tys km od 1 właściciela.
Idealny stan.
Pytanie do osób obeznanych w gazie...
Jaką instalację (tanio) gazową do tego bolidu polecacie? Ojciec mówił abym rozejrzał się za BRC. Coś też mówił o sekwencji.
Z góry dzięki za pomoc.
Nabyłem dzisiaj Fiata Seicento VAN 1,1 rok 2003, przebieg 51 tys km od 1 właściciela.
Idealny stan.
Pytanie do osób obeznanych w gazie...
Jaką instalację (tanio) gazową do tego bolidu polecacie? Ojciec mówił abym rozejrzał się za BRC. Coś też mówił o sekwencji.
Z góry dzięki za pomoc.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Nowy nabytek :)
Jak tanio to chyba Stag będzie tańszy niż BRC a też sobie na pewno poradzi bez problemów. Tylko wszystko zależy od wtrysków. Unikaj Valtek-ów i innych najtańszych
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Nowy nabytek :)
Seicento po 2002r tylko sekwencja. Ciekawe że Van i 51tys km jak one (niektóre) robią po 70tys km rocznie.
Jak chcesz na jakiś czas mieć tanio i dobrze to możesz wziąć BRC. Silnik 1.1 ten sam co z Pandy.
Jak chcesz na jakiś czas mieć tanio i dobrze to możesz wziąć BRC. Silnik 1.1 ten sam co z Pandy.
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Nowy nabytek :)
E tam tylko sekwencja. 90% Seicento na MPI chodzi na najtańszej instalacji. Muszę rozeznać się w kosztach ile jaka kosztuje.
Co forum czytam to polecają co innego. Szału idzie dostać.
Byłbym wdzięczny za propozycje tego forum, bo jest najlepsze
Wam uwierzę.
Ano trafił się. Pierwszy właściciel. Serwisowany. Bezwypadkowy. Miał kilka aut w firmie. Ten sporadycznie jeździł (ostatnie 4 lata całe 2 tys km). Teraz kupił auto dla syna, więc tego wywala bo nie ma gdzie go trzymać. Dzięki temu Seicento w pracy oszczędzę Lineę, po drugie będę jeździł taniej niż Lineą, po 3 wygodniej i taniej niż Transitem (temu przeznaczenie zmienię jak rozszerzę trochę zakres działania-co mam nadzieję, że się uda), po 4 odliczę VAT od paliwa w Seicento, a po 5 Linea teraz już wyłącznie będzie autem rodzinnym, więc przebiegi sporo mniejsze zatem dłużej będzie spełniać swoją rolę, po 6 jak pracownik będzie potrzebował auto to Seicento jest idealne, Transitem jazda jest dużo trudniejsza i taki studenciak albo mało doświadczony kierowca zaraz zahaczy Transitem na skrętach (szerzej trzeba brać zakręty).
Tak więc z ekonomicznego punktu widzenia udany zakup.
Co forum czytam to polecają co innego. Szału idzie dostać.
Byłbym wdzięczny za propozycje tego forum, bo jest najlepsze

Ano trafił się. Pierwszy właściciel. Serwisowany. Bezwypadkowy. Miał kilka aut w firmie. Ten sporadycznie jeździł (ostatnie 4 lata całe 2 tys km). Teraz kupił auto dla syna, więc tego wywala bo nie ma gdzie go trzymać. Dzięki temu Seicento w pracy oszczędzę Lineę, po drugie będę jeździł taniej niż Lineą, po 3 wygodniej i taniej niż Transitem (temu przeznaczenie zmienię jak rozszerzę trochę zakres działania-co mam nadzieję, że się uda), po 4 odliczę VAT od paliwa w Seicento, a po 5 Linea teraz już wyłącznie będzie autem rodzinnym, więc przebiegi sporo mniejsze zatem dłużej będzie spełniać swoją rolę, po 6 jak pracownik będzie potrzebował auto to Seicento jest idealne, Transitem jazda jest dużo trudniejsza i taki studenciak albo mało doświadczony kierowca zaraz zahaczy Transitem na skrętach (szerzej trzeba brać zakręty).
Tak więc z ekonomicznego punktu widzenia udany zakup.
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 95 razy
Re: Nowy nabytek :)
Sej 1.1 MPI dobrze znosi gaz, nie ma większych komplikacji przy regulacji. Sprawdzają się popularne instalacje np. BRC Sequent24 (jeśli komplet) ale ludzie chwalą też konfiguracje np:
- elektronika: stag 300, stag-4
- wtryski: omvl reg fast, hana H2000 C
- reduktor: tomasetto alaska
Ze względu na MPI fullgrupowe, odpadają wolne, toporne wtryski np. Valtek.
- elektronika: stag 300, stag-4
- wtryski: omvl reg fast, hana H2000 C
- reduktor: tomasetto alaska
Ze względu na MPI fullgrupowe, odpadają wolne, toporne wtryski np. Valtek.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Nowy nabytek :)
duskap fajny zakup
Odnośnie gazu, pewnie da się na siłę założyć mieszalnikową instalację II generacji, ale uważam że lepiej trochę dołożyć i zainstalować jakąkolwiek sekwencję. Na dłuższą metę będzie na pewno mniej problemowa.
Już nie mówię że BRC, ale chociażby jakieś tańsze Lovato albo Zenit.

Odnośnie gazu, pewnie da się na siłę założyć mieszalnikową instalację II generacji, ale uważam że lepiej trochę dołożyć i zainstalować jakąkolwiek sekwencję. Na dłuższą metę będzie na pewno mniej problemowa.
Już nie mówię że BRC, ale chociażby jakieś tańsze Lovato albo Zenit.