Nowy nabytek :)

Różnosci
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Nowy nabytek :)

Post autor: duskap »

Hejka.
Nabyłem dzisiaj Fiata Seicento VAN 1,1 rok 2003, przebieg 51 tys km od 1 właściciela.
Idealny stan.

Pytanie do osób obeznanych w gazie...
Jaką instalację (tanio) gazową do tego bolidu polecacie? Ojciec mówił abym rozejrzał się za BRC. Coś też mówił o sekwencji.

Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jak się to uchowało? Gazu poszukaj na forum Pandy, chyba ma ten sam silnik.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: Rafcio »

Jak tanio to chyba Stag będzie tańszy niż BRC a też sobie na pewno poradzi bez problemów. Tylko wszystko zależy od wtrysków. Unikaj Valtek-ów i innych najtańszych
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: buhert »

Seicento po 2002r tylko sekwencja. Ciekawe że Van i 51tys km jak one (niektóre) robią po 70tys km rocznie.
Jak chcesz na jakiś czas mieć tanio i dobrze to możesz wziąć BRC. Silnik 1.1 ten sam co z Pandy.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: duskap »

E tam tylko sekwencja. 90% Seicento na MPI chodzi na najtańszej instalacji. Muszę rozeznać się w kosztach ile jaka kosztuje.
Co forum czytam to polecają co innego. Szału idzie dostać.

Byłbym wdzięczny za propozycje tego forum, bo jest najlepsze :) Wam uwierzę.

Ano trafił się. Pierwszy właściciel. Serwisowany. Bezwypadkowy. Miał kilka aut w firmie. Ten sporadycznie jeździł (ostatnie 4 lata całe 2 tys km). Teraz kupił auto dla syna, więc tego wywala bo nie ma gdzie go trzymać. Dzięki temu Seicento w pracy oszczędzę Lineę, po drugie będę jeździł taniej niż Lineą, po 3 wygodniej i taniej niż Transitem (temu przeznaczenie zmienię jak rozszerzę trochę zakres działania-co mam nadzieję, że się uda), po 4 odliczę VAT od paliwa w Seicento, a po 5 Linea teraz już wyłącznie będzie autem rodzinnym, więc przebiegi sporo mniejsze zatem dłużej będzie spełniać swoją rolę, po 6 jak pracownik będzie potrzebował auto to Seicento jest idealne, Transitem jazda jest dużo trudniejsza i taki studenciak albo mało doświadczony kierowca zaraz zahaczy Transitem na skrętach (szerzej trzeba brać zakręty).

Tak więc z ekonomicznego punktu widzenia udany zakup.
Awatar użytkownika
sylwek
klubowicz
klubowicz
Posty: 494
Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
Przebieg: 48000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: ELC
Podziękował: 25 razy
Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: sylwek »

Sej 1.1 MPI dobrze znosi gaz, nie ma większych komplikacji przy regulacji. Sprawdzają się popularne instalacje np. BRC Sequent24 (jeśli komplet) ale ludzie chwalą też konfiguracje np:
- elektronika: stag 300, stag-4
- wtryski: omvl reg fast, hana H2000 C
- reduktor: tomasetto alaska
Ze względu na MPI fullgrupowe, odpadają wolne, toporne wtryski np. Valtek.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Re: Nowy nabytek :)

Post autor: Tomek »

duskap fajny zakup :)
Odnośnie gazu, pewnie da się na siłę założyć mieszalnikową instalację II generacji, ale uważam że lepiej trochę dołożyć i zainstalować jakąkolwiek sekwencję. Na dłuższą metę będzie na pewno mniej problemowa.
Już nie mówię że BRC, ale chociażby jakieś tańsze Lovato albo Zenit.
ODPOWIEDZ