FIAT LINEA FACELIFTING

Informacje ogólne
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: enter »

ten nowy diesel jest z musu, bo poprzednik (90 KM - jak u Ciebie Smak) nie spełnia norm emisji spalin. Zgadzam się z przedmówcami: jeden silnik w ofercie to trochę lipa. Z tego, co widzę u Turków, to tylko jeden wzór tapicerek jest w poszcz. wersjach.
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: buhert »

Bo nie ma nic głupszego niż "zrobiliśmy lifting! Dajemy Wam do wyboru jeden silnik!" a jak ktoś nie lubi Diesla to już Linee odrzuci.
A potem "Fiat Linea słabo się sprzedaje" a jak ma się dobrze sprzedawać skoro nie ma żadnego wyboru(?)
Jakieś miejskie pierdziwozy z mniej znanych marek mają nawet po 2 silniki do wyboru...
Powinny być min 2 benzyny i 2 Diesle w ofercie ale Fiat ma to gdzieś bo za dużo $$ w USA dostają.
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 784
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 225000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: karollino »

Fajnie że Linea FL znajdzie się jednak w sprzedaży, ale... Jak dla mnie to również krok w tył.
Zmiany wyglądu kokpitu i zewnętrzne nie rekompensują listy obciętego wyposażenia (brak klimatyzacji w aucie za 10 000 EUR?!). Szczególnie że za rogiem czają się Rapid, C3 Elize (czy jak go się tam pisze) i Thalia (najmniej atrakcyjna optycznie, ale z bogatym wyposażeniem), gdzie w wersjach wyposażenia można przebierać może nie dowoli ale dość swobodnie.
No i ten jeden silnik - dobrze że nie ma najsłabszej benzynowej jednostki (nie żebym wierzył w rozsądek konstruktorów czy księgowych - EURO5 go nie wpuściło), ale to chyba jedyny przypadek wśród polskich salonów, gdzie oferowany model jest tylko z jednym silnikiem i to wysokoprężnym! Jak dla mnie, to wygląda to tak jakby Lineę FL wypuszczono na rynek z myślą jedynie o koneserach i wielbicielach marki. Fajny pomysł, ale nie w tym kraju i (chyba się na mnie bardzo nie obrazicie?) nie ten "kaliber" auta.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: enter »

ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę. Co do konkurencji to pod względem wyglądu nie mają szans z lineą 1 czy 2 ale nie to jest najważniejsze, najbardziej liczy się silnik i wyposażenie a sentymenty czasami trzeba odłożyć na bok i jak tu l2 ma się sprzedawać? jeszcze jak znam Fiata bez żadnej reklamy?
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: smak56 »

enter pisze:ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę.
Co rozumiesz pod pojęciem "na dłuższą metę"?
smak56
* * * *
Obrazek
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: CrazyKetchup »

Enter nie przesadzaj z tym nie mają szans niby o gustach się nie dyskutuje jak postawisz podstawową wersję Rapid'a i L2 to sorry ale bardziej mi się podoba Rapid. Wg. mnie L1 jest ładniejsza od np. Rapida ale L2 w życiu bo L2 - jest trochę odpustowo przekombinowana poza tym jak inni piszą środek już się opatrzył w EVO. To co było ładne w L1 zepsuli w L2 czyli przód, linia nadwozia i kufer :) , jeden silnik do dyspozycji, pewnie z filtrem DPF - porażka. Ja np. gdybym w tym roku miał kupować auto to przez jednego diesla w ofercie momentalnie bym odrzucił L2 - robię zbyt małe przebiegi na diesla a w przyszłości planuje LPG co jest w Polsce akurat bardzo popularne więc nie rozumiem co FIAT chciał uzyskać w Polsce, tym bardziej że Punto jakoś mogą wkładać różne silniki.
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: enter »

smak56 pisze:
enter pisze:ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę.
Co rozumiesz pod pojęciem "na dłuższą metę"?
dla niektórych 95 KM to za mało.

W każdym aucie za 10 tys. EURO za klimatyzację trzeba dopłacić wszędzie. Thalię wycofali bo nie widzę jej w konfiguratorze. Rapid też mi się podoba, ma duży wybór rodzajów foteli (są nawet kubełkowe) ale należy wspomnieć, że jest droższy od Linei
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5233
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: smak56 »

enter pisze: dla niektórych 95 KM to za mało
Z tą mocą to jak z drogą i życiem; najpierw pod górkę a później już tylko ......... :pomysli
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

FL 1.3 95KM jest tylko o 2tyś droższy od L1 8v (katalogowo). Kiedyś 1.3 Dynamic kosztował 58tyś. Najtańszy Rapid z podobnym wyposażeniem co LineaFL Easy kosztuje 53tyś, ale pod maską ma benzynę 1.2 75KM. Jeśli Fiat dobrze to rozegra, to sprzeda więcej egzemplarzy niż L1. Produkcja dużej ilości tylko jednej wersji silnikowej obniża koszty. Tyle dobrze, że dają najmocniejszą wersje 1.3. Teraz dobra oferta dla flot i ulice zaleją Linki.
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: CrazyKetchup »

O flotach nie pomyślałem - rzeczywiście teraz może być zalew białych L2 , jedynie co to sedan nie bardzo pasuje do van'a :) .
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 784
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 225000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: karollino »

enter pisze:W każdym aucie za 10 tys. EURO za klimatyzację trzeba dopłacić wszędzie. Thalię wycofali bo nie widzę jej w konfiguratorze. Rapid też mi się podoba, ma duży wybór rodzajów foteli (są nawet kubełkowe) ale należy wspomnieć, że jest droższy od Linei
OK, przyznaję ze nie przeglądałem katalogów a wycieczki po salonach zakończyłem dwa lata temu kiedy to znalazłem swoją Linę. Stąd to zdziwienie, że w L2 brakuje klimy w podstawowej wersji (POP). Ówczas, czyli dwa lata temu, Thalia srpzedawała sie jak świeże bułeczki, bo za 42 kPLN była automatyczna klima, pełna elektryka i 15" alu.
Ja dalej będę sie upierał że zabeiranie klimy w takim aucie to pomyłka (skoro konkurencja każe sobie dopłacać, to też dali ciała). Punto z 2013 w najtańszej wersji ma ją w standardzie.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Awatar użytkownika
buhert
klubowicz
klubowicz
Posty: 943
Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: buhert »

Wszystko ładnie pięknie ale nic nie zmieni faktu, że brak szerokiej oferty silnikowej to strzał w plecy.
Co do tematu klimy - znam takich co uważają, że jest ona w samochodzie totalnie nie potrzebna - stąd są wersje bez niej.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Dobrze, że w ogóle jest/będzie. Narzekaliśmy że nie było Liny w ofercie. Gdy dali, to problem że tylko jeden silnik. Gdyby dali pełną gammę, to byłoby dlaczego nie ma mocniejszych wersji. I tak bez końca.
Mnie ciekawi jak zrobią światła dzienne, chyba teraz już muszą być. ESP też powinno być w standardzie.
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 784
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 225000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: karollino »

He he - no trochę racji z tym narzekaniem. :D

buhert - podpisuję się obiema ręcyma pod tym że 1 silnik to strzał w kolano.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: FIAT LINEA 2011

Post autor: emmer »

Kuzyn - nie jestem do końca przekonany. ciekawe czy homologacjia nie ciągnie się ze "starej"
ODPOWIEDZ