FIAT LINEA FACELIFTING
-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: FIAT LINEA 2011
ten nowy diesel jest z musu, bo poprzednik (90 KM - jak u Ciebie Smak) nie spełnia norm emisji spalin. Zgadzam się z przedmówcami: jeden silnik w ofercie to trochę lipa. Z tego, co widzę u Turków, to tylko jeden wzór tapicerek jest w poszcz. wersjach.
Pozdrawiam Enter
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Bo nie ma nic głupszego niż "zrobiliśmy lifting! Dajemy Wam do wyboru jeden silnik!" a jak ktoś nie lubi Diesla to już Linee odrzuci.
A potem "Fiat Linea słabo się sprzedaje" a jak ma się dobrze sprzedawać skoro nie ma żadnego wyboru(?)
Jakieś miejskie pierdziwozy z mniej znanych marek mają nawet po 2 silniki do wyboru...
Powinny być min 2 benzyny i 2 Diesle w ofercie ale Fiat ma to gdzieś bo za dużo $$ w USA dostają.
A potem "Fiat Linea słabo się sprzedaje" a jak ma się dobrze sprzedawać skoro nie ma żadnego wyboru(?)
Jakieś miejskie pierdziwozy z mniej znanych marek mają nawet po 2 silniki do wyboru...
Powinny być min 2 benzyny i 2 Diesle w ofercie ale Fiat ma to gdzieś bo za dużo $$ w USA dostają.
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Fajnie że Linea FL znajdzie się jednak w sprzedaży, ale... Jak dla mnie to również krok w tył.
Zmiany wyglądu kokpitu i zewnętrzne nie rekompensują listy obciętego wyposażenia (brak klimatyzacji w aucie za 10 000 EUR?!). Szczególnie że za rogiem czają się Rapid, C3 Elize (czy jak go się tam pisze) i Thalia (najmniej atrakcyjna optycznie, ale z bogatym wyposażeniem), gdzie w wersjach wyposażenia można przebierać może nie dowoli ale dość swobodnie.
No i ten jeden silnik - dobrze że nie ma najsłabszej benzynowej jednostki (nie żebym wierzył w rozsądek konstruktorów czy księgowych - EURO5 go nie wpuściło), ale to chyba jedyny przypadek wśród polskich salonów, gdzie oferowany model jest tylko z jednym silnikiem i to wysokoprężnym! Jak dla mnie, to wygląda to tak jakby Lineę FL wypuszczono na rynek z myślą jedynie o koneserach i wielbicielach marki. Fajny pomysł, ale nie w tym kraju i (chyba się na mnie bardzo nie obrazicie?) nie ten "kaliber" auta.
Zmiany wyglądu kokpitu i zewnętrzne nie rekompensują listy obciętego wyposażenia (brak klimatyzacji w aucie za 10 000 EUR?!). Szczególnie że za rogiem czają się Rapid, C3 Elize (czy jak go się tam pisze) i Thalia (najmniej atrakcyjna optycznie, ale z bogatym wyposażeniem), gdzie w wersjach wyposażenia można przebierać może nie dowoli ale dość swobodnie.
No i ten jeden silnik - dobrze że nie ma najsłabszej benzynowej jednostki (nie żebym wierzył w rozsądek konstruktorów czy księgowych - EURO5 go nie wpuściło), ale to chyba jedyny przypadek wśród polskich salonów, gdzie oferowany model jest tylko z jednym silnikiem i to wysokoprężnym! Jak dla mnie, to wygląda to tak jakby Lineę FL wypuszczono na rynek z myślą jedynie o koneserach i wielbicielach marki. Fajny pomysł, ale nie w tym kraju i (chyba się na mnie bardzo nie obrazicie?) nie ten "kaliber" auta.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: FIAT LINEA 2011
ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę. Co do konkurencji to pod względem wyglądu nie mają szans z lineą 1 czy 2 ale nie to jest najważniejsze, najbardziej liczy się silnik i wyposażenie a sentymenty czasami trzeba odłożyć na bok i jak tu l2 ma się sprzedawać? jeszcze jak znam Fiata bez żadnej reklamy?
Pozdrawiam Enter
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Co rozumiesz pod pojęciem "na dłuższą metę"?enter pisze:ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę.
smak56
* * * *

* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Enter nie przesadzaj z tym nie mają szans niby o gustach się nie dyskutuje jak postawisz podstawową wersję Rapid'a i L2 to sorry ale bardziej mi się podoba Rapid. Wg. mnie L1 jest ładniejsza od np. Rapida ale L2 w życiu bo L2 - jest trochę odpustowo przekombinowana poza tym jak inni piszą środek już się opatrzył w EVO. To co było ładne w L1 zepsuli w L2 czyli przód, linia nadwozia i kufer
, jeden silnik do dyspozycji, pewnie z filtrem DPF - porażka. Ja np. gdybym w tym roku miał kupować auto to przez jednego diesla w ofercie momentalnie bym odrzucił L2 - robię zbyt małe przebiegi na diesla a w przyszłości planuje LPG co jest w Polsce akurat bardzo popularne więc nie rozumiem co FIAT chciał uzyskać w Polsce, tym bardziej że Punto jakoś mogą wkładać różne silniki.

-
- klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
- Przebieg: 0
- Silnik: 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Łapy
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: FIAT LINEA 2011
dla niektórych 95 KM to za mało.smak56 pisze:Co rozumiesz pod pojęciem "na dłuższą metę"?enter pisze:ja się na pewno nie obrażę, nie każdy jest miłośnikiem Diesla, a jeśli już nim jest, to 1,3 jest trochę za mały da dłuższą metę.
W każdym aucie za 10 tys. EURO za klimatyzację trzeba dopłacić wszędzie. Thalię wycofali bo nie widzę jej w konfiguratorze. Rapid też mi się podoba, ma duży wybór rodzajów foteli (są nawet kubełkowe) ale należy wspomnieć, że jest droższy od Linei
Pozdrawiam Enter
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Z tą mocą to jak z drogą i życiem; najpierw pod górkę a później już tylko .........enter pisze: dla niektórych 95 KM to za mało

smak56
* * * *

* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: FIAT LINEA 2011
FL 1.3 95KM jest tylko o 2tyś droższy od L1 8v (katalogowo). Kiedyś 1.3 Dynamic kosztował 58tyś. Najtańszy Rapid z podobnym wyposażeniem co LineaFL Easy kosztuje 53tyś, ale pod maską ma benzynę 1.2 75KM. Jeśli Fiat dobrze to rozegra, to sprzeda więcej egzemplarzy niż L1. Produkcja dużej ilości tylko jednej wersji silnikowej obniża koszty. Tyle dobrze, że dają najmocniejszą wersje 1.3. Teraz dobra oferta dla flot i ulice zaleją Linki.
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: FIAT LINEA 2011
O flotach nie pomyślałem - rzeczywiście teraz może być zalew białych L2 , jedynie co to sedan nie bardzo pasuje do van'a
.

- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: FIAT LINEA 2011
OK, przyznaję ze nie przeglądałem katalogów a wycieczki po salonach zakończyłem dwa lata temu kiedy to znalazłem swoją Linę. Stąd to zdziwienie, że w L2 brakuje klimy w podstawowej wersji (POP). Ówczas, czyli dwa lata temu, Thalia srpzedawała sie jak świeże bułeczki, bo za 42 kPLN była automatyczna klima, pełna elektryka i 15" alu.enter pisze:W każdym aucie za 10 tys. EURO za klimatyzację trzeba dopłacić wszędzie. Thalię wycofali bo nie widzę jej w konfiguratorze. Rapid też mi się podoba, ma duży wybór rodzajów foteli (są nawet kubełkowe) ale należy wspomnieć, że jest droższy od Linei
Ja dalej będę sie upierał że zabeiranie klimy w takim aucie to pomyłka (skoro konkurencja każe sobie dopłacać, to też dali ciała). Punto z 2013 w najtańszej wersji ma ją w standardzie.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Wszystko ładnie pięknie ale nic nie zmieni faktu, że brak szerokiej oferty silnikowej to strzał w plecy.
Co do tematu klimy - znam takich co uważają, że jest ona w samochodzie totalnie nie potrzebna - stąd są wersje bez niej.
Co do tematu klimy - znam takich co uważają, że jest ona w samochodzie totalnie nie potrzebna - stąd są wersje bez niej.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: FIAT LINEA 2011
Dobrze, że w ogóle jest/będzie. Narzekaliśmy że nie było Liny w ofercie. Gdy dali, to problem że tylko jeden silnik. Gdyby dali pełną gammę, to byłoby dlaczego nie ma mocniejszych wersji. I tak bez końca.
Mnie ciekawi jak zrobią światła dzienne, chyba teraz już muszą być. ESP też powinno być w standardzie.
Mnie ciekawi jak zrobią światła dzienne, chyba teraz już muszą być. ESP też powinno być w standardzie.
- karollino
- klubowicz
- Posty: 784
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 225000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 98 razy
Re: FIAT LINEA 2011
He he - no trochę racji z tym narzekaniem. :D
buhert - podpisuję się obiema ręcyma pod tym że 1 silnik to strzał w kolano.
buhert - podpisuję się obiema ręcyma pod tym że 1 silnik to strzał w kolano.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat