Ehhh.... zdaję sobie z tego sprawę, mam jednak nadzieję, że nie będzie tak źleTomek pisze:100% pewne jest to że ręce będą Cię jutro bolały
Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
- mwas
- Prezes

- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Tomek
- Moderator

- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Zwykłą szmatką nic nie zepsujesz. Co innego jakbyś porwał się na polerowanie mechaniczne.. wtedy nieumiejętnie obchodząc się z maszyną, można sobie narobić bigosu.mwas pisze:Mam też drobne obawy, coby niczego nie spieprzyć
Jedyne na co zwracaj uwagę, to to żeby nie zaciapkać żadnych innych elementów niż te lakierowane.
Słabo też wygląda jak wosku nawchodzi w szczeliny, a potem zostaje tam niewytarty.
- mwas
- Prezes

- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Tomek, aż takim zapaleńcem to nie jestemTomek pisze:Żeby nie przyszło Ci do głowy potraktować woskiem całego auta od razu, a potem dopiero polerować... W ten sposób to idzie się zamęczyć.
Koniecznie rób element po elemencie.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz

- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz

- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- cichy
- klubowicz

- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Osobiście używam SONAX w moim przypadku jest to wosk do lakierów metalizowanych. Jest fajny efekt po nim, można go używać na mokro bądź sucho a poleruję szmatką polarkową, kiedyś na stacji paliw ją kupiłem. Odnośnie wosku SONAX, więcej znajdziesz tutaj: http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... =jaki+wosk" onclick="window.open(this.href);return false;Napiszcie jakiego wosku używacie
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 12:42 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Sympatyk forum :-)
- mwas
- Prezes

- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
No i piękna pogoda i rodzinka zweryfikowały moje dzisiejsze plany, zamiast upiększać auto wylądowałem nad jeziorem
Więc akcja woskowanie + polerka została odłożona do następnego możliwego terminu, mam nadzieję, że uda się w przyszły weekend. A tak przy okazji: will, jak się ma kładzenie wosku na lepy ochronne od Ciebie ? Można je spokojnie woskować, czy raczej omijać miejsca, gdzie są naklejone ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM