Tylne drzwi i nadkole

Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Dzisiaj dostałem odpowiedź z serwisu i ubytki w lakierze na tylnych drzwiach spowodowane piaskowaniem z oby dwu stron zrobią mi w ramach gestu handlowego - ale zaznaczyli że tylko raz zrobią ten gest handlowy :ink
Na razie czekam na zastępcze żebym nie został bez bolidu, a potem folia i będzie ok :)
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Ja żałuje że folią nie zabezpieczyłem na samym początku była by nówka nie śmigana ale lepiej późno niż wcale :ink
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

will, przydałoby się folią pojechać po całości:) to dopiero byłoby zabezpieczenie:), słyszałem, że i tak robią - lub np. kleją całe elementy - tylko, że kupę kasy to kosztuje. Co to za czasy... chcesz mieć lakier w miarę ok z upływem lat to oklejaj go folią. Przez te ekobzdury motoryzacja schodzi na psy... ehhh
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Post autor: Jery »

Dziś słyszałem w radio o samoregenerującym się lakierze. Ciekawe ile w tym prawdy a na ile jest to chwyt reklamowy
Ciekawostką jest samoregenerujący się lakier, któremu według zapewnień azjatyckich speców od marketingu, niestraszne drobne zarysowania i czyszczenie na automatycznych myjniach.
Cytat zaczerpnięty z artykułu o Nissanie Murano
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

Bernardito pisze:Co to za czasy... chcesz mieć lakier w miarę ok z upływem lat to oklejaj go folią.
W tedy będę się czuł jak bym jeździł kanapką owiniętą w folię.Słyszałem o takiej powłoce którą kładzie się na lakier i wtedy auta nie da się tak łatwo zarysować ale to ponoć dużo kasy kosztuje.

[ Dodano: |8 Kwi 2011|, o 23:34 ]
Bernardito pisze:Przez te ekobzdury motoryzacja schodzi na psy... ehhh
Masz rację
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Niektóre nowe samochody fabrycznie są oklejone w miejscach narażonych na kamyki.
Podobno do Fiata Stilo są fabrycznie docięte folie na próg i drzwi, kolega znalazł w ePer.
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 267 razy
Otrzymał podziękowań: 158 razy

Post autor: adamson »

Zgadza się, kolega ma Kię Venga i tam te "wrażliwe" na uderzenia kamyków miejsca są pooklejane fabrycznie :brawo
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

No niestety ECO ale obklejanie całości to gruba przesada.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

will, było by fajnie jakbyś na zlocie w Sulejowie miał ze sobą troszkę Twoich fajnie dociętych komplecików folii.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Mam komplet to Ci przywiozę
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Dziękuję. Komplecik chętnie przygarnę :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

oklejenie naszego bolidu w całości folią to jest koszt około 3000 - 3500 zł.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

emmer pisze:oklejenie naszego bolidu w całości folią to jest koszt około 3000 - 3500 zł.
:zdiwiony no nieźle to już tą kaskę wolałbym przeznaczyć na instalację LPG
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Bernardito »

emmer, masakra - tak myślałem - gość u którego chcę zrobić przyciemnienie szybek powiedział że jakieś 30% powierzchni samochodu najbardziej narażone na odpryski czy piaskowanie to ok 1000-1500 zł więc w przybliżeniu się robi za całość od 3000 do 4500 (kaplica).

Przy okazji macie koledzy jakieś stare dobre sposoby na rdzę na nadwoziu? Nie chodzi mi o Linkę - tu na szczęście na razie brak:), w moim starym bravo mam dwa takie miejsca - jedno to dość duże nawet zaraz na łuku błotnika (niestety ktoś mi cofał w prawy błotnik na parkingu i zostawił nie tylko wgniecenie, ale przede wszystkim pękający i łuszczący się lakier). Zastosowałem jakiś preparat na rdzę, plus czyszczenie, ale średnio to coś dało. Nie powiększa się za bardzo tylko słabo wygląda:). Jechać jakimś papierem ściernym do gołego i malnąć jakimś preparatem? Nie robiłem nigdy takich zaprawek itp. Z góry dzięki za pomoc. Sorry, za ten mały OT:).
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7123
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 346 razy
Otrzymał podziękowań: 965 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Bernardito pisze:słabo wygląda:)
Jeśli chcesz, żeby sensownie wyglądało, to moim skromnym zdaniem tylko porada u blacharza-lakiernika :przykry
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ