Co by nie było, mam się nad czym zastanawiać.jay_21 pisze:u nas nie ma elektromagnesu... to jest sprężarka ze zmiennym wydatkiem (czy jak to sie tam zwie) jest chyba jakiś elektrozawór wewnątrz.
AKS CHORZÓW - SPOTKANIE TECHNICZNE
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Coval, nie wiem dokładnie jak to może być, ale wydaje mi się, że przy słabym akumulatorze i wyłączonych odbiornikach prądu. Niech fachowcy się jeszcze wypowiedzą. Ale prąd ładowania z tego co mi wiadomo, powinien być od 13.8 V do 14,4 V. te wartości podają w necie przy wyłączonych odbiornikach. To tyle ode mnie.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Sprawdziłem miernikiem. Akumulator po nocy i połowie dnia ma 12,6V. Po odpaleniu ładuje 14,37V, a po włączeniu wszystkiego co się da 14,00V. Tak więc wszystko w normie. Alternator w T-Jet wg. tablicy ma ładować od 14,05 do 14,35V, pomiar w temp 20st.
Co do klimy, to nie rzęzi cały czas. Wczoraj podczas testów samochód pracował na postoju chyba z godzinę, cały czas z włączonym ogrzewaniem i klimą (żeby szyby nie były zaparowane bo na parkingu bez przerwy ktoś przyjeżdżał driftować) Dopiero po tym czasie coś tam sobie cicho rzęziło. Po dłuższym postoju i włączeniu klimy jest cisza.
Co do klimy, to nie rzęzi cały czas. Wczoraj podczas testów samochód pracował na postoju chyba z godzinę, cały czas z włączonym ogrzewaniem i klimą (żeby szyby nie były zaparowane bo na parkingu bez przerwy ktoś przyjeżdżał driftować) Dopiero po tym czasie coś tam sobie cicho rzęziło. Po dłuższym postoju i włączeniu klimy jest cisza.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Dzisiaj mierzyłem miernikiem, a wczoraj, no cóż... Windows Vista. Ale interfejs i tak sobie sprawie. Można się dużo dowiedzieć o samochodzie. Trzeba tylko poczekać na program w pełni kompatybilny i obsługujący wszystkie funkcje sterownika Bosch ME 7.9.10.
Po za tym alternator nie miał zbyt dużo powodów żeby się popsuć. Auto kupione w czerwcu, a w w sierpniu już miałem założoną osłonę. Żadnych przeróbek w instalacji nie robiłem, dodatkowych prądożernych urządzeń też nie podpinałem.
Po za tym alternator nie miał zbyt dużo powodów żeby się popsuć. Auto kupione w czerwcu, a w w sierpniu już miałem założoną osłonę. Żadnych przeróbek w instalacji nie robiłem, dodatkowych prądożernych urządzeń też nie podpinałem.