Stuki w tylnym zawieszeniu

ENDRIU
klubowicz
klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: ENDRIU »

rafcio082 mam takie pytanie,czy po tej naprawie podnosiłeś auto :? chodzi mi o to czy te nowe bałwanki można zsunąć po tłoczysku w dolne położenie czy też są jakoś przymocowane do tego gniazda które jest przykręcone do nadkola,ktoś pisał a nawet dał fotkę tych nieszczęsnych bałwanków po ingerencji serwisu który poprostu przykręcił bałwanek spaksem do tego gniazda,wyglądało to niezbyt ładnie ale podobno było skuteczne i stuki ustały.
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1748
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Post autor: krakus02 »

ENDRIU pisze:przykręcił bałwanek spaksem do tego gniazda,wyglądało to niezbyt ładnie ale podobno było skuteczne i stuki ustały
to ja pisałem... przejechałem po tej naprawie około 8 tys km i na razie stuków nie słyszałem. Obawiałem się trochę że bałwanaki zostaną rozdarte podczas pracy, ale o dziwo nawet jechałem z pełnym obciązeniem i są całe...
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
ENDRIU
klubowicz
klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: ENDRIU »

Witaj krakus02
może okazać się że poprostu te bałwanki powinny być mocowane do tego gniazda,a materiał użyty do produkcji jest ok,bo jeżeli tak to trzeba będzie pomyśleć o sposobie jak zespolić to gniazdo i bałwanek,natomiast jeżeli te bałwanki dalej są ruchome to przpuszczam że problem pojawi się ponownie po pewnym czasie.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ciekawe czemu wymienili amortyzatory? Były już zużyte, lało się z nich? Rafcio082 ile masz przejechane?
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

ENDRIU pisze:rafcio082 mam takie pytanie,czy po tej naprawie podnosiłeś auto :? chodzi mi o to czy te nowe bałwanki można zsunąć po tłoczysku w dolne położenie czy też są jakoś przymocowane do tego gniazda które jest przykręcone do nadkola,ktoś pisał a nawet dał fotkę tych nieszczęsnych bałwanków po ingerencji serwisu który poprostu przykręcił bałwanek spaksem do tego gniazda,wyglądało to niezbyt ładnie ale podobno było skuteczne i stuki ustały.
Nie musiałem podnosić auta bo byłem cały czas przy aucie jak ich wymieniali i widziałem że nie są na stałe przymocowane do gniazda-mocowania i bez problemu idzie je przesunąć po tłoku.
Może problem nie powróci bo trzymałem w ręce te nowe odboje i wydaje mi się że są miękciejsze
Coval mam przejechane 12400 nic się z nich nie lało, raczej zużyte też nie były ale we fiacie kazali wymienić wszystko żeby wyeliminować te stuki- myśleli że to któryś amortyzator albo poduszka pod amorem
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

rafcio082, robiłeś w Żorach? Ile trwała wymiana?
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

15 minut oby dwie strony tylko przed tem musiałem godzinę czekać bo nie mogli znaleść mocowań amorów. tak byłem w Zorach
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

no to całkiem sprawnie im to poszło :zlośnik
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ciekawe czy nowe bałwanki faktycznie rozwiązują problem. Te beżowe co stukają na początku były przecież ciche. Mimo iż pojawiają się stuki to bałwanek jest dobry, nie popękany ani nic w tym stylu. Widocznie pod wpływem czasu i wilgoci robią się twarde. Coś w stylu gumy przy drzwiach. Zobaczymy jak to będzie z białymi, są miękkie i mogą przez to wcześniej pękać. Rafcio082 zrobiłeś świetny interes z tą wymianą, nowe amory za free, szkoda że na gwarancji starych nie oddają.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Coval pisze:Rafcio082 zrobiłeś świetny interes z tą wymianą, nowe amory za free, szkoda że na gwarancji starych nie oddają.
No szkoda, ale przynajmniej znowu są nowe :)
jay 21 temu im to tak szybko poszło bo było przed 14 i chcieli do domu iść- jak chcą to potrafią i jeszcze auto umyli :zlośnik
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

rafcio082, no ten serwis już nie raz stanął na wysokości zadania... reprezentują dobrą jakość usług.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
rs8
klubowicz
klubowicz
Posty: 214
Rejestracja: 09 sie 2010, 13:34
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 v8
Rocznik: 2007
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: rs8 »

Zrobiłem wczoraj to z tym smarem jak mówiliście i dalej to samo , zobaczymy co bedzie dalej bo przejechałem tylko 2km.

[ Dodano: |2 Lis 2010|, o 15:32 ]
Napczałem smary do tych bałwanków i na amortyzator przejechałem 45KM i dalej to samo, co jeszcze można zrobić z tym :?
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

idzie zima i bałwanki z tyłu wróciły. ku......wa - co za rupieć
Awatar użytkownika
KOGUT
klubowicz
klubowicz
Posty: 57
Rejestracja: 08 maja 2010, 23:17
Przebieg: 22800
Silnik: 1,4 T-JET
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Knurów

Post autor: KOGUT »

A ja mam odwrotnie. Piszczały przy przeglądzie w maju zeszłego roku, a teraz jak się umówiłem na ich naprawę to przestały na 3 dni przed wizyta w serwisie. Jak nie piszczą czyli usterki nie ma :).
Każda Linejka ma własne życie!!! :ryczy
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

jak się umówiłem na ich naprawę to przestały na 3 dni przed wizyta w serwisie. Jak nie piszczą czyli usterki nie ma :) .
ja tak miałem z wentylatorem, jak się wybierałem do ASO to on nigdy nie piszczał, a teraz gwarancji dawno nie ma on mi zaczął piszczeć :ryczy
Sympatyk forum :-)
ODPOWIEDZ