Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: Tomek »

Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
tojamarko
klubowicz
klubowicz
Posty: 257
Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Krotoszyn
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: tojamarko »

Tomek pisze:Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
A gdzie kupione?
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r. :jazda :banan
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: Tomek »

Pierwsza lepsza aukcja....
http://allegro.pl/magneti-marelli-przew ... 50517.html

z tym że ja kupowałem te przewody w sklepie motoryzacyjnym u siebie na wsi.
tojamarko
klubowicz
klubowicz
Posty: 257
Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Krotoszyn
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: tojamarko »

Dzięki Tomek za podpowiedź. :ok) :pivo
Popytam jeszcze w serwisie, w sklepie i gdzie tylko się da. :pomysli
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r. :jazda :banan
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: mwas »

Przewody WN - temat już przerabiany :ink Nie bierz Magneti Marelli :ink Owszem - kosztują może tyle co "śrubki", ale... ich jakość pozostawia spoooooroooo do życzenia :ink Na pierwszy montaż idą Champion'y i te są dobre, mają tylko jedną wadę - w ASO kosztują dramatyczną kasę :oj Ogólnie są 4 sztuki, z czego 2 krótsze i 2 dłuższe. Ich numery to: 55195775 i 55195776. Koszt jednej sztuki to, bagatela, ok 80 zł :oj Łącznie więc wychodzi komplet za jedyne... ok 320 zł :zdiwiony Ale... komplet przewodów BOSCHa, które jakością za bardzo nie ustępują tym "oryginalnym" kosztuje ok 100 zł :luzak Więc wiecie co polecam... :ink :luzak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
tojamarko
klubowicz
klubowicz
Posty: 257
Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Krotoszyn
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: tojamarko »

MWAS - jak zawsze, rzeczowo i konkretnie. Nie mam więcej pytań.
Dzięki :pivo
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r. :jazda :banan
robert75
klubowicz
klubowicz
Posty: 219
Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
Przebieg: 100114
Silnik: 1.4 100km
Rocznik: 2014
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 1 raz

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: robert75 »

A co takiego złego jest w magneti marelli? Jakieś awarie zdarzały się na nich? Jakieś przykłady doświadczenia własne?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: Tomek »

Według mojej subiektywne opinii nic.
Jednemu z naszych klubowiczów podczas ściągania że świecy rozpadła się fajka z przewodu. Dlatego pisałem wcześniej że niektórzy narzekają.
Niemniej ja na nich jeżdżę 3 rok i jestem zadowolony.
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3838
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 441 razy
Kontakt:

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: ślimak »

Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych
Toyota sie je..e !!
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: mwas »

Osobiście MM nie używałem, ale znam bezpośrednią relację z użytkowania :ink Raz, że przewody potrafią się rozsypać w rękach (to, co opisywał Tomek) a dwa po przejechaniu kilkuset km silnik zaczął się zachowywać tak, jak przed wymianą przewodów :oj Nauczony doświadczeniem innych stwierdziłem, że nie tknę MM :ink A jak trafiłem BOSCHa i porównałem jakość wykonania z oryginałami i MM stwierdziłem, że to był strzał w dziesiątkę :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
robert75
klubowicz
klubowicz
Posty: 219
Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
Przebieg: 100114
Silnik: 1.4 100km
Rocznik: 2014
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 1 raz

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: robert75 »

A np.SENTECH . Co sądzicie? Polski producent, ceny dobre.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: will »

Też mam przewody MM dwa lub 3 lata jest ok jednak kontrolka na autostradzie miga sobie ale bez konsekwencji więc niech miga, przewody (tandetne blaszki w środku) ale dają radę :luzak
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: mwas »

will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ? :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
helletic
Moderator
Moderator
Posty: 2715
Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
Podziękował: 453 razy
Otrzymał podziękowań: 329 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: helletic »

Hehe zgłasza się ten, co mu się MM rozleciały w rękach :)
Ja osobiście nie tknę nic z tym logo. Zraziłem się i koniec.
No żeby z 8 blaszek stykowych przy kablach WN, po przebiegu około 2000 km, odpadły 3 blaszki?
Poza tym już samo wrażenie, gdy ma się je w rękach i można porównać np. z Championami, czy Boschem. "Czuć" po prostu, że MM są gorzej wykonane. Oczywiście to tylko moja opinia :ink . Inni użytkownicy MM mieli więcej szczęścia :pivo :pivo :pivo
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: will »

mwas pisze:will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ? :ink
Tak Maćku zmieniałem po pięciu latach wcześniej przed kablami wn dla tego właśnie że kontrolka świeciła, coś teraz kojarzę że trzeba zrobić adaptacje koła fonicznego czy o to chodzi?
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
ODPOWIEDZ