Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
-
- klubowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
A gdzie kupione?Tomek pisze:Magneti Marelli ok. 50 zł... ja na nich jeżdżę, ale inni userzy troszkę narzekali.
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Pierwsza lepsza aukcja....
http://allegro.pl/magneti-marelli-przew ... 50517.html
z tym że ja kupowałem te przewody w sklepie motoryzacyjnym u siebie na wsi.
http://allegro.pl/magneti-marelli-przew ... 50517.html
z tym że ja kupowałem te przewody w sklepie motoryzacyjnym u siebie na wsi.
-
- klubowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Dzięki Tomek za podpowiedź.
Popytam jeszcze w serwisie, w sklepie i gdzie tylko się da.


Popytam jeszcze w serwisie, w sklepie i gdzie tylko się da.

LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Przewody WN - temat już przerabiany
Nie bierz Magneti Marelli
Owszem - kosztują może tyle co "śrubki", ale... ich jakość pozostawia spoooooroooo do życzenia
Na pierwszy montaż idą Champion'y i te są dobre, mają tylko jedną wadę - w ASO kosztują dramatyczną kasę
Ogólnie są 4 sztuki, z czego 2 krótsze i 2 dłuższe. Ich numery to: 55195775 i 55195776. Koszt jednej sztuki to, bagatela, ok 80 zł
Łącznie więc wychodzi komplet za jedyne... ok 320 zł
Ale... komplet przewodów BOSCHa, które jakością za bardzo nie ustępują tym "oryginalnym" kosztuje ok 100 zł
Więc wiecie co polecam...










Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
- Przebieg: 100114
- Silnik: 1.4 100km
- Rocznik: 2014
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
A co takiego złego jest w magneti marelli? Jakieś awarie zdarzały się na nich? Jakieś przykłady doświadczenia własne?
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Według mojej subiektywne opinii nic.
Jednemu z naszych klubowiczów podczas ściągania że świecy rozpadła się fajka z przewodu. Dlatego pisałem wcześniej że niektórzy narzekają.
Niemniej ja na nich jeżdżę 3 rok i jestem zadowolony.
Jednemu z naszych klubowiczów podczas ściągania że świecy rozpadła się fajka z przewodu. Dlatego pisałem wcześniej że niektórzy narzekają.
Niemniej ja na nich jeżdżę 3 rok i jestem zadowolony.
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Osobiście MM nie używałem, ale znam bezpośrednią relację z użytkowania
Raz, że przewody potrafią się rozsypać w rękach (to, co opisywał Tomek) a dwa po przejechaniu kilkuset km silnik zaczął się zachowywać tak, jak przed wymianą przewodów
Nauczony doświadczeniem innych stwierdziłem, że nie tknę MM
A jak trafiłem BOSCHa i porównałem jakość wykonania z oryginałami i MM stwierdziłem, że to był strzał w dziesiątkę 




Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
- Przebieg: 100114
- Silnik: 1.4 100km
- Rocznik: 2014
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
A np.SENTECH . Co sądzicie? Polski producent, ceny dobre.
-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Też mam przewody MM dwa lub 3 lata jest ok jednak kontrolka na autostradzie miga sobie ale bez konsekwencji więc niech miga, przewody (tandetne blaszki w środku) ale dają radę 

LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ? 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Hehe zgłasza się ten, co mu się MM rozleciały w rękach 
Ja osobiście nie tknę nic z tym logo. Zraziłem się i koniec.
No żeby z 8 blaszek stykowych przy kablach WN, po przebiegu około 2000 km, odpadły 3 blaszki?
Poza tym już samo wrażenie, gdy ma się je w rękach i można porównać np. z Championami, czy Boschem. "Czuć" po prostu, że MM są gorzej wykonane. Oczywiście to tylko moja opinia
. Inni użytkownicy MM mieli więcej szczęścia


Ja osobiście nie tknę nic z tym logo. Zraziłem się i koniec.
No żeby z 8 blaszek stykowych przy kablach WN, po przebiegu około 2000 km, odpadły 3 blaszki?
Poza tym już samo wrażenie, gdy ma się je w rękach i można porównać np. z Championami, czy Boschem. "Czuć" po prostu, że MM są gorzej wykonane. Oczywiście to tylko moja opinia




-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Tak Maćku zmieniałem po pięciu latach wcześniej przed kablami wn dla tego właśnie że kontrolka świeciła, coś teraz kojarzę że trzeba zrobić adaptacje koła fonicznego czy o to chodzi?mwas pisze:will, odnośnie tej kontrolki - zmieniałeś może pasek rozrządu w międzyczasie ?
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4