Witam,
Czy ktoś z Was spotkał się z urządzeniem, firmą produkująca :
Chip Tuning Box ProRacing CS2 FIAT LINEA 1.4 77KM ?
opis ze strony
WIĘCEJ MOCY - płynniejsza, bardziej komfortowa jazda
Kalibracja ustawień z PowerBox CS2 zwiększa moc samochodu w przedziale 15 - 45KM. Różnica w czasie przyspieszenia oraz podczas szybkiej jazdy jest od razu zauważalna
Zwiększa się również prędkość maksymalna (jeśli przełożenia skrzyni na to pozwalają), a auto lepiej reaguje na pedał gazu.
MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA
Optymalizacja pracy silnika przez Chip Box CS2 gwarantuje ograniczenie zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji w silnikach diesla.
Przykład: W silnikach diesla zużycie paliwa spada o ok. 0,7 – 1,5L/100KM w zależności od pojemności silnika
(Ograniczenie spalania w silnikach diesla dochodzi do -15% , w silnikach benzynowych wolnossących zazwyczaj pozostaje na takim samym poziomie, w benzynowych turbodoładowanym spada maksymalnie o kilka procent)
Ograniczenie zużycia paliwa możliwe jest jeżeli użytkownik nie zamierza nadmiernie wykorzystywać poprawionych osiągów - urządzenie nie zastępuje eco-drivingu, ale pomaga osiągnąć lepsze rezultaty przy zrównoważonej jeździe.
JAK DZIAŁA CHIP PRORACING CS2 ?
W zależności od modelu samochodu (systemu wtryskowego) urządzenie podłączamy pod czujnik ciśnienia MAP, przepływomierz MAF lub w oddzielny czujnik zasysanego powietrza IAT.
Urządzenie odczytuje parametry auta i dostosowuje przyrost mocy w zależności od obrotów silnika zawsze w taki sposób, aby nie spowodować nadmiernego obciążenia ani nadmiernego dymienia.
Parametry modyfikowane są wtedy gdy chip jest podłączony, po ewentualnym wypięciu urządzenia samochód wraca do ustawień fabrycznych.
Powerbox CS2 działa z automatyczną oraz manualną skrzynią biegów
Przykładowe podłączenie chipa CS2 :
1. Chip Proracing CS2 - widok ogólny.
2. Odłączanie wtyczki od MAP sensora
3. Podgląd na typ złącza
4. Podłączenie wtyczki do chipa cyfrowego za pomocą dedykowanego przewodu.
5 i 6. Podłączenie wtyczki od chipa do MAP sensora.
A - Czujnik zasysanego powietrza IAT
B - Czujnik ciśnienia MAP
C - Przepływomierz MAF
Chip Tuning Box ProRacing CS2 FIAT LINEA 1.4 77KM
-
- klubowicz
- Posty: 1394
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 468 razy
- Otrzymał podziękowań: 123 razy
Re: Chip Tuning Box ProRacing CS2 FIAT LINEA 1.4 77KM
Ile taka przyjemność kosztuje?
Jeżeli w granicy ok 200 zł to wolał bym magnetyzer do tego silnika. Nic nie da ale później można mieć magnesy
ten silnik jest wolnossakiem i ciężko będzie coś z niego jeszcze więcej wykrzesać niż to co jest.
Jeżeli w granicy ok 200 zł to wolał bym magnetyzer do tego silnika. Nic nie da ale później można mieć magnesy
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- kmaro84
- klubowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 08 lis 2016, 22:41
- Przebieg: 129000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Piaseczno
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Chip Tuning Box ProRacing CS2 FIAT LINEA 1.4 77KM
Po zmianę felg na 17- felgi od prezesa,moja linka ma prędkość maksymalna większą o 10 km na godzinę.
Tak serio to myślałem tylko o montażu kompresora do 1.4 8v. Chipset wolnossącym mija się z prawdą.