Przewody pod maska
- Mariss
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:36
- Przebieg: 125600
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: ŻORY Śląsk
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Przewody pod maska
Co to jest? Macie tak samo ? Jak to zabezpieczyc?na kablu jest karteczka esp.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 101 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Przewody pod maska
Myślę ,że chyba powinna być na tym obudowa plastikowa na zatrzaski.W moim poprzednim Fiacie Palio Weekend miałem pękniętą obudowę na jednej z kostek pod maską.Naciągnąłem na dwa razy rurkę termokurczliwą-szeroka .Powinno to zabezpieczyć styki.Najprościej potraktować taśmą ,ale to raczej doraźne rozwiązanie.
- Mariss
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:36
- Przebieg: 125600
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: ŻORY Śląsk
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Przewody pod maska
Byla ale jak widac ktos kable pociągnął i nie można jej zamknąć.czysta ciekawość za co sa one odpowiedzialne:) rurka to ładnie schowam bo szkot zejdzie pod wilgocią.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1903
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 361 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Przewody pod maska
U mnie nie bylo tam zaślepki odkąd mam to autko . Ale nie byłem pierwszy , więc może oryginalnie było to jakoś zaślepione . Co do przewodów , to powiem tylko że górny lewy , to ten z którego ja i inni na forum wzięli zasilanie do np.dziennych . To +12V po stacyjce , z efektem " follow me "
- napięcie zanika po ok 20 sekundach od zgaszenia silnika . Pozdrawiam 


- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1903
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 361 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Przewody pod maska
Na Twoje pytanie " czemu " nie umiem odpowiedzieć . Myślę , że jest to jakaś funkcja kompa w autku . Może ktoś inny będzie w stanie dokładniej Ci to wyjaśnić . PozdrawiamMariss pisze: 13 wrz 2017, 21:10 Haha a myślałem o takich światłach jak je pociągnąćczemu zanika po 20sek?

- Mariss
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:36
- Przebieg: 125600
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: ŻORY Śląsk
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Przewody pod maska
Okej
a pytanie do tych co mają tak samo, nie było problemow ze woda sie tam dostawala?

- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1903
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 361 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Przewody pod maska
Moje jest rok starsze . Nie stwierdziłem problemów wynikających z zamoczenia czy choćby zawilgocenia tej złączki
Nigdy nie zauważyłem też wilgoci na niej
Jeśli jej się przyjrzeć to wydaje się , że wychodzące z niej przewody są wewnątrz zatopione w jakimś uszczelniaczu , ale oceń sam lub poczekaj na opinię innych 
Jak tak przyglądam się Twojemu zdjęciu , to odnoszę wrażenie że wisząca owalna zaślepka nie służy do zaślepienia bialej kostki z kablami , a raczej do uszczelnienia gniazda na wypadek wypięcia tej kostki
Ale to tylko takie moje domniemanie 



Jak tak przyglądam się Twojemu zdjęciu , to odnoszę wrażenie że wisząca owalna zaślepka nie służy do zaślepienia bialej kostki z kablami , a raczej do uszczelnienia gniazda na wypadek wypięcia tej kostki


- Mariss
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:36
- Przebieg: 125600
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: ŻORY Śląsk
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Przewody pod maska
Hmm gdyby nie te kable to pasowalaby idealnie . Jak do uszczelnienia ? z góry ,bo mozna w sumie zrobić nacięcie zaślepki na kable i spróbować spasowac do zatrzaskow
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1903
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 361 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Przewody pod maska
Myślę , że wiązka przewodów zakończona tym właśnie gniazdem do którego wpięta jest teraz biała wtyczka , w czasie montażu na taśmie w fabryce była oryginalnie zaślepiona tą zwisającą zaślepką . Tak chcialem powiedzieć 

-
- klubowicz
- Posty: 495
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Przewody pod maska
Funkcje follow me home mozna ustawić do 2 minut. Po zgaszeniu silnika macie chwile czasu na migniecie długimi światłami i tak aktywujecie system, każde pociągnięcie manetki to dodatkowy czas wyświetlany na liczniku kilometrów
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1903
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 361 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Przewody pod maska
Daro , wiemy o tym
Na przewodzie o którym mowa wyżej napięcie zanika ze zwłoką . Ci , którzy użyli go do zasilania dziennych śmieją się więc , że mają w gratisie " follow me " z dziennych 
Ja też


Ja też

- mwas
- Prezes
- Posty: 7123
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 346 razy
- Otrzymał podziękowań: 965 razy
- Kontakt:
Re: Przewody pod maska
A czy napięcie tam zanika w momencie otwarcia drzwi ? Czy utrzymuje się nadal, nawet po opuszczeniu auta i zamknięciu go z pilota ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM