Uszczelnienie nadkola

Bez pomocy warsztatu
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Uszczelnienie nadkola

Post autor: will »

Planuje jutro zakleić silikonem klapki nadkoli przednich psu na budę to potrzebne, tylko błoto
tamtędy wpływa do wewnątrz. Nie lubię błota :>>>
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Oooo... 88) nie wiedziałem że są tam jakieś klapki..
Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

Ja parę dni temu też przygladałem się tym nieszczęsnym nadkolom i myślę nad sposobem pozbycia się tego problemu, czyli błota w komorze silnika. Jest to bardzo nidopracowany i denerwujący temat do rozwiązania.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Na początek zakleję potem może osłona pod silnik.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

I ja myślałem o osłonie pod silnik. Widziałem taką na allegro. Czy ktoś może ma ją zamontowaną?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jakie klapki? Gdzie one są? Will zrób fote jak możesz.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Górna przednia część plastikowego nadkola od strony sprężarki klimy bardziej widoczna.
temat z osłonami pod silnik jest w tym dziale pod spodem zlosnik
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=213" onclick="window.open(this.href);return false;
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

will pisze:Górna przednia część plastikowego nadkola od strony sprężarki klimy bardziej widoczna.
temat z osłonami pod silnik jest w tym dziale pod spodem zlosnik
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=213" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki. Ciekawa lektura.
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

ja też sie zastanawiam czym to zasłonić
jak podniosłem dzisiaj maske to byłem w szoku jaki syf sie zrobił we komorze silnika :>>>
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

No troszke u mnie też się ubabrał ale na razie brak funduszy na osłonę- niech się brudzi dalej :lacha
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
mbm
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 24 sty 2010, 18:10
Przebieg: 0
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Post autor: mbm »

Witam
właśnie te klapki to jakiś koszmar w Grande potrzebne są do wymiany żarówki w migaczach ale u nas ?
Ja swoje próbowałem po spasowaniu krawędzi skleić ale żaden klej który miałem pod ręką nie chciał złapać więc zakleiłem je taśmą do instalacji wentylacyjnej.
Klapki są zaklejone choć z lewą nie było łatwo ale niestety te kawałki plastiku zwane nadkolami są tak spasowane że całe błoto i syf z drogi dostaje się dalej i do środka.
Następna akcja to będzie uszczelnienie (klejenie) nadkoli do blachy auta za pomocą kleju do szyb
ponoć ma dać rade a nie groźny dla lakieru czekam tylko na pogodę
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

mbm pisze: Następna akcja to będzie uszczelnienie (klejenie) nadkoli do blachy auta za pomocą kleju do szyb
ponoć ma dać rade a nie groźny dla lakieru czekam tylko na pogodę
Po co klej, wystarczy wypełnić szczelinę smarem, a potem spryskać go konserwacją do podwozia. Patent sprawdzony przez mojego ojca w FSO 125p. Auto ma 24 lata, a nadkola przez rdze nietknięte, co oznacza że jest to szczelne i jednocześnie elastyczne. U siebie też tak zrobiłem.
mbm
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 24 sty 2010, 18:10
Przebieg: 0
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Post autor: mbm »

Masz jakiś konkretny spraj na myśli i rozumiem że spryskiwać od strony koła
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

mbm pisze:Masz jakiś konkretny spraj na myśli i rozumiem że spryskiwać od strony koła
Pryskać od wewnątrz, czyli od strony koła. Ja to robiłem konserwacją Tecyl Bodysafe, Boll też jest niezły. Nie twardnieją tak jak Bitex, który po roku odchodzi od nadwozia jak stara lamperia. Przez pierwsze kilka dni jest to bardzo miękkie, ale potem ma konsystencję gumy. Jak się coś chlapnie na lakier to zmywać benzyną ekstrakcyjną, niczym innym. Nie matowi lakieru. Przed takimi robotami warto zdjąć nadkole i wyczyścić błotnik od wewnątrz, bo jest tam mnóstwo piachu.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Umnie silikon załatwił sprawę pociągnąłem od strony nadkola nie widać i szczelne 8)
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
ODPOWIEDZ