Wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji LINEA 1.3 MJT

xdarox
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sie 2011, 19:37
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: knurów

Wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji LINEA 1.3 MJT

Post autor: xdarox »

Witam !!! czy ktos wie jak wymienić ten skraplacz?
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

dzień dobry.

wypadałoby sie przywitać. potem może przeczytać cokolwiek i zrozumieć, że to forum jest uporządkowane i są odpowiednie działy. nie trzeba zakładać niepotrzebnych tematów.

wpadłeś - zapytałeś i teraz wszyscy mają się skupić i szybko odpowiedzieć, bo tobie nie chce sie szukać.

sorki, ale nie tędy droga.
xdarox
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sie 2011, 19:37
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: knurów

Post autor: xdarox »

przywitać, to się przywitałem. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedż. Pozdro.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

xdarox, chodziło o to żeby się przywitać w odpowiednim dziale. Polecam poczytać regulamin forum
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Za mocno emmer pojechałeś, może kolega się zniechęcić do nas.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Sam układu nie opróżnisz, a po wymianie skraplacza, nie napełnisz. Dochodzi jeszcze sprawdzenie szczelności. Robota dla warsztatu i to dobrego, który da na to gwarancje. Jeśli chodzi o koszty, to podejrzewam dramat.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 15:08 przez Kuzyn_z_Sosnowca, łącznie zmieniany 1 raz.
xdarox
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sie 2011, 19:37
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: knurów

Post autor: xdarox »

Dziękuję Wszystkim za Pomoc. Pozdro.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Koszt robocizny 200zł +czynnik. Do tego chłodnica klimatyzacji. U mnie gdy wymieniali musieli demontować zderzak.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

duskap pisze:Do tego chłodnica klimatyzacji. U mnie gdy wymieniali musieli demontować zderzak.
Dokładnie, żeby wymienić chłodnicę wody lub klimatyzacji trzeba zdemontować zderzak ale pewien mechanik w ASO już 3 razy u mnie w linie ściągał zderzak z przodu i demontaż zajmuje mu 5 minut :lacha
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
xdarox
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sie 2011, 19:37
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: knurów

Post autor: xdarox »

WITAM !!! już jestem po wymianie skraplacza w mojej Linei, robota w ASO, skraplacz kupiłem we własnym zakresie przez internet, koszt 400 zł. z przesyłką a robocizna 280 zł z odgrzybieniem i jest spoko :brawo
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Co było nie tak? Dziura od kamienia, lamele, czy sam się rozszczelnił?
xdarox
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 sie 2011, 19:37
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: knurów

Post autor: xdarox »

dużo wypadniętych lamelek ale tylko dolna połowa chłodnicy, może to być od kamieni lub soli po zimie w każdym razie niech każdy sprawdzi sobie z ciekawości, bo zbyt duży ubytek lamelek grozi uszkodzeniem klimatyzacji.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

xdarox pisze:dużo wypadniętych lamelek
Oj... żeby się nie powtórzyła historia z Bravo...
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Problem lameli jest znany http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... ght=lamele" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ