Polecam Fiat Trans Auto Knapik & Knapik Zabrze-Rokitnica
- boss555
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 maja 2011, 11:18
- Przebieg: 77000
- Silnik: 1,4 8v + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 8 razy
Polecam Fiat Trans Auto Knapik & Knapik Zabrze-Rokitnica
Serwisuję już 3 fiata, począwszy od 1999r. i jestem w pełni zadowolony z napraw i przeglądów.
Dla stałych klientów rabaty na części zamienne i robociznę.
Polecam pracującego tam mechanika - Pan Tomek Skwarek.
Obsługa profesjonalna.
Dla stałych klientów rabaty na części zamienne i robociznę.
Polecam pracującego tam mechanika - Pan Tomek Skwarek.
Obsługa profesjonalna.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Robert
- samson0711
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 03 lis 2010, 18:52
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 Tjet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: śląsk
- condensed
- klubowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 13 lis 2011, 18:32
- Przebieg: 93300
- Silnik: benzyna 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Witam!!!
Tam właśnie odbierałem swoją LINKĘ.
Jestem bardzo zadowolony z tamtej obsługi. Było to 10.11.2011 r. Po zapłaceniu wszystkich kosztów czekałem już tylko na dokumenty, które wiózł kurier. Ponieważ na drugi dzień było święto państwowe, nie było pewnym czy zdążę zarejestrować samochód.
Gdy rano 10.11.2011 r. zjawiłem się w salonie, Pani - która finalizowała ze mną zakup samochodu, zadzwoniła do kuriera - a po ustaleniu jego miejsca pobytu - wysłała "na przeciw" pracownika salonu - by przyspieszyć odbiór dokumentów.
Ta więc już po 11.oo miałem dokumenty - a po odstaniu prawie 2 godz. w urzędzie komunikacji - o 13.oo byłem szczęśliwym posiadaczem numerów rejestracyjnych.
Jak pamiętacie 11 listopada ubiegłego roku zaczynał się "długi" weekend - mogłem sobie pojeździć do woli nowym autkiem. :D
O tym, że życzenia złożone w przeddzień odbioru (osłona dolna i lewa silnika, opony zimowe na stalówkach) zostały zrealizowane od ręki już nie wspominam.
Nie wiem jak będzie dalej, ale przed LINKĄ miałem Logana - fajne autko, ale serwis - nauczył mnie pokory.
Tam właśnie odbierałem swoją LINKĘ.
Jestem bardzo zadowolony z tamtej obsługi. Było to 10.11.2011 r. Po zapłaceniu wszystkich kosztów czekałem już tylko na dokumenty, które wiózł kurier. Ponieważ na drugi dzień było święto państwowe, nie było pewnym czy zdążę zarejestrować samochód.
Gdy rano 10.11.2011 r. zjawiłem się w salonie, Pani - która finalizowała ze mną zakup samochodu, zadzwoniła do kuriera - a po ustaleniu jego miejsca pobytu - wysłała "na przeciw" pracownika salonu - by przyspieszyć odbiór dokumentów.
Ta więc już po 11.oo miałem dokumenty - a po odstaniu prawie 2 godz. w urzędzie komunikacji - o 13.oo byłem szczęśliwym posiadaczem numerów rejestracyjnych.
Jak pamiętacie 11 listopada ubiegłego roku zaczynał się "długi" weekend - mogłem sobie pojeździć do woli nowym autkiem. :D
O tym, że życzenia złożone w przeddzień odbioru (osłona dolna i lewa silnika, opony zimowe na stalówkach) zostały zrealizowane od ręki już nie wspominam.
Nie wiem jak będzie dalej, ale przed LINKĄ miałem Logana - fajne autko, ale serwis - nauczył mnie pokory.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 10:38 przez condensed, łącznie zmieniany 2 razy.
Condensed
- condensed
- klubowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 13 lis 2011, 18:32
- Przebieg: 93300
- Silnik: benzyna 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
wizyta w ASO
11.06.2012 r. postanowiłem wymienić olej w silniku (i filtr).
Mam na liczniku dopiero 12.ooo km ale wolałem Seleni nie ufać tak bezgranicznie.
Podjechałem do Trans Auto w Zabrzu Rokitnicy, założono mi kartę - zlecenie, zaproponowano CASTRO Magnateck 5W40 - jako bardziej dostępny "po drodze" - i co zdarzyło mi się pierwszy raz w mojej 36 letniej karierze kierowcy - zasugerowano bym może wszedł na stanowisko warsztatowe i sobie sam doglądnął stan samochodu od dołu - a w razie pytań lub uwag Pan mechanik sprawdzi, podpowie, wyjaśni itp.
Wszystkie czynności nie zajęły więcej jak 30 min. resztkę (ok. 400 ml) oleju w wytartej białą szmatką butelce postawiono mi na podłodze pasażera. Sprawdziliśmy skrzynie (Pan Mechanik i ja) czy przy wybieraku nie ma problemu, następnie ustawiono samochód do wyjazdu i wręczono fakturę - olej (3 l) + filtr + robocizna = 195 PLN.
Usługę wpisano w książkę gwarancyjną i ... to wszystko.
Jestem zadowolony - chociaż możliwe, że za tak szybką wymianę ktoś da mi po klaksonie.
Mam na liczniku dopiero 12.ooo km ale wolałem Seleni nie ufać tak bezgranicznie.
Podjechałem do Trans Auto w Zabrzu Rokitnicy, założono mi kartę - zlecenie, zaproponowano CASTRO Magnateck 5W40 - jako bardziej dostępny "po drodze" - i co zdarzyło mi się pierwszy raz w mojej 36 letniej karierze kierowcy - zasugerowano bym może wszedł na stanowisko warsztatowe i sobie sam doglądnął stan samochodu od dołu - a w razie pytań lub uwag Pan mechanik sprawdzi, podpowie, wyjaśni itp.
Wszystkie czynności nie zajęły więcej jak 30 min. resztkę (ok. 400 ml) oleju w wytartej białą szmatką butelce postawiono mi na podłodze pasażera. Sprawdziliśmy skrzynie (Pan Mechanik i ja) czy przy wybieraku nie ma problemu, następnie ustawiono samochód do wyjazdu i wręczono fakturę - olej (3 l) + filtr + robocizna = 195 PLN.
Usługę wpisano w książkę gwarancyjną i ... to wszystko.
Jestem zadowolony - chociaż możliwe, że za tak szybką wymianę ktoś da mi po klaksonie.
Condensed
- chromek
- klubowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 19 gru 2011, 15:09
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1.4 8v LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Nasza linka była obsługiwana u "Knapika" - wg faktury z poprzedniego przeglądu (od poprzedniego właściciela) była zalana tym magnatekiem i silnik żłopał olej. Przegląd zrobiony przy około 16tys km, kupiłem kiedy miała 18 tys. i wtedy poziom oleju mieścił się w normie, przy 25tys. km już musiałem dolać prawie 1l oleju, bo był suchy bagnet. Później poziom spadał sobie powoli i przy przeglądzie na 45tys. km mechanik zlał niecałe 1,5l oleju.condensed pisze:Polityką też jestem zaskoczony - bo ani w FSO, DAEWOO czy RENAULT - nie mogłem być przy samochodzie a tu taki bonus
A co do oleju Castrol Magnateck - Full syntetyk - i już wiem, że jak na butelce jest akceptacja FIAT - to można go stosować na gwarancji - bez obawy jej utraty.
Teraz jest zalany olejem Total Quartz 9000 i nie zauważyłem żadnego ubytku po przejechaniu prawie 5tys...
- condensed
- klubowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 13 lis 2011, 18:32
- Przebieg: 93300
- Silnik: benzyna 1,4
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dzięki za info - nie upieram się przy Castrolu, w poprzednich autkach starałem się stosować MOBIL1 0W40 i np. Matiz, któremu prorokowano wymianę pierścieni na tłokach po 60-70 tysiącach km, poszeedł do komisu z przebiegiem 128ooo km bez remontu silnika.
Jeżeli zauważę "branie" oleju - też "oleję" olej Castrol.
Jeżeli zauważę "branie" oleju - też "oleję" olej Castrol.
Condensed
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
condensed, jestem z tych, którzy najpierw olali Selenię na koszt Castrola a potem Castrola na rzecz czegoś, co jest żłopane przez nasze silniki mniej
Ale o tym jest cały osobny wątek na forum. Fajny serwis, skoro tak podchodzi do klienta, ale co do oleju, to widocznie mają akurat "układ" z producentem Castrola 


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM