No i natknąłem się na problem

Niestety wiązka przewodów poprowadzona pod kolumnę kierownicy nie posiada przewodów od tempomatu

Zerknąłem więc na drugą stronę wiązki, docelowo przewody idą do centralki sterowania silnikiem pod maską (takie 2 kobylaste wtyczki obok filtra powietrza). Rozebrałem wtyczkę i okazało się, że tych przewodów w ogóle nie ma - miejsca, gdzie powinny być wpięte są zaślepione w środku złączki. No i teraz zastanawiam się, czy dokładać te przewody i sprawdzać, bo problem polega na tym, że włączenie tempomatu odbywa się poprzez podanie napięcia 12V na jeden z pinów i jeśli coś pokręciłem, to istnieje ryzyko usmażenia centralki
-- 17 mar 2013, o 15:10 --
No i, że tak powiem, lipa. Podłączyłem "na krótko" piny we wtyczce, które odpowiadają za włączenie tempomatu - brak jakiejkolwiek reakcji. Ani na zegarach nie zaświeciła się kontrolka, ani w diagnostyce na komputerze nic nie drgnęło, czyli węzeł tempomatu nadal nie aktywny. Sprawdzałem, czy ta kontrolka w ogóle działa, i po uruchomieniu testu normalnie się zapala. Zrobiłem też procedurę osiowania PROXI (dostosowywanie nowych funkcji w samochodzie itp.) i efektów również brak. Dodałem jeszcze połączenie "na krótko" - zaemulowałem wciśnięcie i przytrzymanie przycisku + na manetce tempomatu - brak rezultatów.
Mam tutaj pytanie do kolegów, którzy posiadają fabrycznie tempomaty w sowich Linkach: Jak zachowują się kontrolki w momencie włączenia tempomatu w pozycję ON i przekręceniu kluczyka ? Czy kontrolka od razu się zapala ? Bo niestety nie miałem możliwości sprawdzenia systemu podczas jazdy, a wiadomo że tempomat łapie dopiero gdzieś od prędkości 30 km/h i pytanie, czy kontrolka nie wskakuje dopiero wtedy ?
Jery, może Twoim specom uda się dojść do czegoś dalej
