: 23 sty 2012, 12:36
Ten "otwór" to służy raczej do opuszczania.Szulcik74 pisze:wewnątrz klapy zauważyłem otwór służący do podnoszenia

www.lineaklubpolska.pl
https://www.lineaklubpolska.pl/
Ten "otwór" to służy raczej do opuszczania.Szulcik74 pisze:wewnątrz klapy zauważyłem otwór służący do podnoszenia
a ja już na własny koszt :( ale to planuje na lato.duskap pisze:mnie też to czeka. W wolnej chwili do ASO zajadę.
A tak z ciekawości ile kosztuje para zawiasów? Coval Ty chyba kupowałeś?duskap pisze:Co mnie totalnie "lotto"Coval pisze:Ale wyrabiające się zawiasy trzeba traktować jako cechę tego auta![]()
U darcyna brałem chyba 100zł szt, nie pamiętam dokładnie bo to były większe zakupy.rafcio082 pisze:A tak z ciekawości ile kosztuje para zawiasów? Coval Ty chyba kupowałeś?
duskap, to nie nowośćduskap pisze:Po ogrzaniu usterka odpuściła. Jednak jest to nowość w tym aucie
Ten Mercedes "mieszka" 100 metrów obok mnie. Fabrycznie nowy z salonu kupiony i zaraz zaczął rdzewieć. Właściciel chyba olał sprawę bo przerejestrował go na zwykłe rejestracje a rdzę ma dalej jak miał. Naklejki też zdjął.lynyrd pisze:Dla pocieszenia , rdza jest bezlitosna
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdziłem jak jest u mnie/Linka z 2011/ i w czasie otwierania bagażnika rogi klapy w pewnym momencie są blisko szyby.Po zmierzeniu jest około 7 mm.Jeśli klapa by się obniżyła na zawiasach może ocierać,ale stwierdziłem,że takiego obniżenia i takich luzów być nie może.Byłby to już złom,a nie auto.Być może to w moim egzemplarzu już to poprawili.Coval pisze:No cóż. Zawiasy niewnikające do wnętrza to fajny bajer, ale nie każdy potrafi je zrobić. Fiat nie potrafi.
powolny proces się u Ciebie zaczął, od czasu do czasu luknij tam żeby nie było za późno.helletic pisze:tym obtarciem się nie będę przejmował