Strona 2 z 2
: 11 wrz 2012, 16:14
autor: darcyn
chyba mam taki przełącznik
: 11 wrz 2012, 22:01
autor: mwas
darcyn, ile u Ciebie stoi taki przełącznik zespolony w wersji z tempomatem ?
: 11 wrz 2012, 22:07
autor: darcyn
a nie ja mam takie z gwarancji, co można by coś z nich wydłubać.
a nowy to pewnie z pińcet
edit: 1100...
: 11 wrz 2012, 22:15
autor: Fish
heh, cos nowego w koncu

Moze czas juz sprzedawac

Re: Przełącznik pod kierownice
: 12 wrz 2012, 23:32
autor: mireks
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Nie przewidziałem niestety, że rozpuszcza lakier na przełącznikach. Świateł już prawie nie ma, a wycieraczki się rozmazały. Co ciekawe rozpływa się tylko na ruchomej części.
Jakoś mnie to nie zdenerwowało, bo to w końcu Linea z Turcji. Ot zwykły poniedziałek z Fiatem.
Coval doskonale Cię rozumiem i przez to łączę w bólu.
Moja druga połówka nieopatrznie delikatnie zadrapała paznokciem klawisz numer 3 w radio, pod którym była zapamiętana jakaś stacja radiowa. Z cyfry 3 zrobiła się u mnie ósemka. Odpadły brzuszki z "trójki". Radio chuchane, wogóle nie polerowane, od czasu do czasu przetarte z pyłku suchą szmatką. Niby nic, a wk...ia.
Pozostaje się tylko pogodzić z niedoróbką fiata. Wyłożenie 1100 zeta na nową gałkę albo połowy tej kwoty na używkę to absurd.
Fiat już taki jest, że nie dba o szczegóły. Fiat już taki będzie. Brakuje im ostatniego szlifu :(
: 13 wrz 2012, 20:03
autor: duskap
mireks pisze:Fiat już taki jest, że nie dba o szczegóły. Fiat już taki będzie. Brakuje im ostatniego szlifu :(
Po prostu we Włoszech nie patrzą na takie pierdoły. W Turcji też nie. Polska to taki specyficzny kraj
