Strona 2 z 2
: 14 cze 2012, 21:50
autor: helletic
U mnie tak samo - jak chcesz, to wchodzisz na warsztat i możesz śmiało pogadać z mechanikiem

: 15 cze 2012, 10:27
autor: Rafcio
W Żorach też bez problemu można wejść na hale
: 21 cze 2012, 9:32
autor: emmer
chromek, ty chyba nie lubisz sowjego samochodu:) dopuściłes do takiej sytuacji że miałeś 1,5 L oleju w silniku?
: 21 cze 2012, 19:59
autor: chromek
emmer pisze:chromek, ty chyba nie lubisz sowjego samochodu:) dopuściłes do takiej sytuacji że miałeś 1,5 L oleju w silniku?
"ojtam, ojtam"... ;) sprawdzone doświadczalnie w lanosie, że silnik z suchym bagnetem działa bez problemów

a co do fiata, to te 1,5 zlało się przez korek spustowy - w filtrze pewnie też trochę zostało - a na bagnecie było lekko ponizej minimum.
Teraz na totalu po przejechaniu 6tys km nie widać żadnego ubytku - więc mam nadzieję, że tak już zostanie

: 23 sie 2012, 13:04
autor: Jery
Dzwoniłem dziś do Knapika w sprawie przeglądu
Mam już wymieniony olej wraz z wszystkimi filtrami. Za przegląd zaśpiewali mi 650 zł
w skład tego niby wchodzi:
- wymiana świec
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana uszczelki pod głowicą wraz z regulacją zaworów (?)
- przejrzenie i uzupełnienie innych płynów
- przybicie pieczątki
Czy któryś z kolegów mógłby zweryfikować kosztorys ?
: 23 sie 2012, 13:56
autor: emmer
nie wiem co do kosztów bo to nie mój silnik. ale widze że napisałeś ? przy zaworach - dobre posunięcie - ja przynajmniej bym od tego zaczął.
: 23 sie 2012, 14:42
autor: mwas
emmer pisze:napisałeś ? przy zaworach
emmer, ale wydaje mi się, że ten pytajnik nie dotyczy zaworów a tej uszczelki pod głowicą ! Też się zastanawiam, po co ją wymieniać podczas przeglądu

Fakt, że jeśli chcą ją wymienić w ramach wszystkich czynności, to cena nie wydaje mi się wygórowana, pytanie: po kiego ją teraz wymieniać i czy cena nie zeszłaby w dół, jeśli nie byłoby tam opcji wymiany uszczelki

: 23 sie 2012, 15:23
autor: Rafcio
Nie wiem jak w 8V ale w T-Jecie gdzieś wyczytałem że jest hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego
: 23 sie 2012, 22:31
autor: will
Panowie jest tak ta uszczelka to pewnie pod klawiaturą standardowa wymiana przy reg zaworów przejęzyczenie.
: 23 sie 2012, 22:44
autor: mpsfc
Chodzi o uszczelkę pod pokrywą zaworów. Do regulacji trzeba ją zmienić.
: 24 sie 2012, 10:06
autor: emmer
Rafcio, u nas tak jest. 8V ma inaczej.
: 24 sie 2012, 10:08
autor: Tomek
Jery pisze:wymiana uszczelki pod głowicą
To grubo

: 24 sie 2012, 10:09
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Jery pisze:- wymiana uszczelki pod głowicą
Jery, jeśli masz fundusze, to zrób od razu rozrząd.
: 24 sie 2012, 11:37
autor: Jery
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Jery pisze:- wymiana uszczelki pod głowicą
Jery, jeśli masz fundusze, to zrób od razu rozrząd.
Troszkę ostatnio nadszarpnąłem budżet a więc funduszy brak, w takim razie przegląd z wymianą rozrządu musi poczekać