
Interfejs diagnostyczny
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Multiecuscan w wersji 1.7 obsługuje Suzuki SX4 z silnikami 1.9 DDiS i 2.0 DDiS, i są tam dostępne funkcje odczytu i kasowania błędów silnikaPongo pisze:Troszke zbocze z tematu ale nie bardzo - wiecie może na jakim programie można się połączyć z ECU ale Suzuki SX4 bo MultiEcuScan Fiata nie daje możliwości kasowania błędów kompa w SX4 mimo że to bliźniak Fiata Sedici?

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
No to pozostaje pogooglować, ale możesz spróbować użyć programu PCMSCAN - w Mazdzie 3 bez problemu udało mi się odczytać i wykasować błędy
Jeśli potrzebne jest coś bardziej wyrafinowanego, to proponowałbym uderzyć na forum Suzuki 


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- ciarap
- klubowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
- Przebieg: 155000
- Silnik: 1.3 Multijet 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Interfejs dotarł, na szybko podłączyłem pod torque i ... o dziwo! działa!
Dioda na obdii świeci nawet przy wyłączonym zapłonie więc zasilanie na złączu diagnostycznym jest cały czas.
Zostawił bym tę kostkę na stałe ale gdy jest podłączona to nie działa wyłączenie alarmu :(
drzwi się otwierają na przycisku z pilota ale po 30sek alarm uzbraja się ponownie (nawet na włączonym zapłonie)
no i pin standardowy 1234 bez możliwości zmiany.
Dioda na obdii świeci nawet przy wyłączonym zapłonie więc zasilanie na złączu diagnostycznym jest cały czas.
Zostawił bym tę kostkę na stałe ale gdy jest podłączona to nie działa wyłączenie alarmu :(
drzwi się otwierają na przycisku z pilota ale po 30sek alarm uzbraja się ponownie (nawet na włączonym zapłonie)
no i pin standardowy 1234 bez możliwości zmiany.
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Cudo dotarło. Jeszcze nie testowałem, praktycznie cały dzień lało - nie chciało mi się wychodzić z domu (mogłem sobie na to pozwolić, bo dziś mam wolne ;-) ).
Wysłane z SONY Xperia J
Wysłane z SONY Xperia J
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
ciarap pisze:Interfejs dotarł, na szybko podłączyłem pod torque i ... o dziwo! działa!
Dioda na obdii świeci nawet przy wyłączonym zapłonie więc zasilanie na złączu diagnostycznym jest cały czas.
Zostawił bym tę kostkę na stałe ale gdy jest podłączona to nie działa wyłączenie alarmu :(
drzwi się otwierają na przycisku z pilota ale po 30sek alarm uzbraja się ponownie (nawet na włączonym zapłonie)
no i pin standardowy 1234 bez możliwości zmiany.
Czyli miałem jednak rację - napięcie na złączu diagnostycznym cały czas jest, jakaś "część" ecu też jest pod napięciem co w sumie jest logiczne bo w wersjach z alarmem coś musi czuwać

A jak masz wyłączony zapłon to połączenie możesz zestawić ?
ps. Ja myślałem o modyfikacji "na pstryczek" i z przedłużonym kablem jak tu - tylko wymaga to tego większego modułu :
[youtube][/youtube]
edit: Taka ciekawostka dla ludzi którzy mają ubogą wersję Linki jeśli chodzi o zegary - można sobie taki dodatkowy ekran sprawdzić nie dość że dane z jazdy są bardziej rozbudowane to komunikaty o błędach też można podejrzeć :
[youtube][/youtube]
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dziś sprawdzone - działa :-). Potwierdzam, wyciąganie z gniazda diagnostycznego trudne, ale nie niemożliwe ;-).
Wysłane z SONY Xperia J
Wysłane z SONY Xperia J
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
adamson pisze:Dziś sprawdzone - działa :-). Potwierdzam, wyciąganie z gniazda diagnostycznego trudne, ale nie niemożliwe ;-).
Wysłane z SONY Xperia J


Tutaj jest z grubym kablem http://allegro.pl/przejsciowka-przedluz ... 92041.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale może dałoby się osłonę zamknąć z wpiętym ?
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 267 razy
- Otrzymał podziękowań: 158 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Ten co podałeś w linku chyba jest za długi
.
Taki może by wystarczył, przymocować go pod deską, nie trzeba by za każdym razem odkręcać plastiku pod kierownicą (trwałość śrub znamy, niezbyt trwałe
)
http://allegro.pl/przedluzka-obd2-mesko ... 49428.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Taki może by wystarczył, przymocować go pod deską, nie trzeba by za każdym razem odkręcać plastiku pod kierownicą (trwałość śrub znamy, niezbyt trwałe

http://allegro.pl/przedluzka-obd2-mesko ... 49428.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Re: Interfejs diagnostyczny
podłączyłem u siebie i wykryło mi 3 błędy:
P0704
P1555
P0235
Miał ktoś może taki układ bo czytałem na forach Alfy że to częsty układ błędów i może wskazywać na problemy z pedałem sprzęgła i gazu, jednak nie widzę u siebie luzu w pedałach. Jakkolwiek by to nie brzmiało
P0704
P1555
P0235
Miał ktoś może taki układ bo czytałem na forach Alfy że to częsty układ błędów i może wskazywać na problemy z pedałem sprzęgła i gazu, jednak nie widzę u siebie luzu w pedałach. Jakkolwiek by to nie brzmiało

- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
W mojej Linie wymieniany był na samym początku( przy 41tyś.) pedał gazu, jak odszukam FV to Ci powiem czy ASO wypisało mi błędy jakie były wtedy odczytane.
Nie wiem skąd ale mam taki spis kodów OBDII więc może komuś się przyda
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem skąd ale mam taki spis kodów OBDII więc może komuś się przyda

" onclick="window.open(this.href);return false;
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
na początek skasuj je, bo nie wiadomo ile już jeżdżą w pamieci. potem zobaczysz czy pojawią się na nowo - jak tak to zakładaj nowy temat i będziemy dumać.
przebieg w profilu masz aktualny?
przebieg w profilu masz aktualny?
- ciarap
- klubowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
- Przebieg: 155000
- Silnik: 1.3 Multijet 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
na wyłączonym zapłonie można nawiązać połączenie z samym modułem, po przekręceniu kluczyka natychmiast zaczyna przekazywać daneCrazyKetchup pisze: A jak masz wyłączony zapłon to połączenie możesz zestawić ?
Re: Interfejs diagnostyczny
Przebieg aktualny. Bledy pokasowalem i zobacze czy wroca ale sadze ze tak bo juz bylem kasowac jeszcze jak nie mialem zlacza i tez cos o gazie mowili. Jak się wypogodzi
to popatrze na pedaly czy jakas sprezyna nie pekla czy co.
Wysłane z mojego Pentagram Monster
to popatrze na pedaly czy jakas sprezyna nie pekla czy co.
Wysłane z mojego Pentagram Monster