Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
erbis
klubowicz
klubowicz
Posty: 101
Rejestracja: 19 gru 2011, 18:46
Przebieg: 25000
Silnik: 1,4
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 81 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: erbis »

Wiem o tym:)
Wcześniej: Fiat 126p, Syrena Bosto, Fiat 132 p, Polonez 1,5, Opel Rekord 2,3 D, Fiat 125p, BMW E 30,
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Nie musisz przepraszać, z uwagi na wiek masz wybaczone :pivo Złącze diagnostyczne widać na tym zdjęciu:
Obrazek

To jest to czarne złącze na dole pod bezpiecznikami, pomiędzy czarną a niebieską wtyczką. Dostaniesz się do niego odkręcając maskownicę pod kierownicą - na jej górze są 2 wkręty. Nie potrzebujesz do tego śrubokręta, są one wyprofilowane tak, żeby zrobić to kluczykiem od auta :ink Po odkręceniu wkrętów całkiem możliwe, że będziesz musiał podnieść kierownicę do maksimum, żeby łatwiej wyjąć maskownicę co by nie zawadzała. Jakby coś było niejasne, śmiało pytaj :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
erbis
klubowicz
klubowicz
Posty: 101
Rejestracja: 19 gru 2011, 18:46
Przebieg: 25000
Silnik: 1,4
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 81 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: erbis »

Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam :pivo
Wcześniej: Fiat 126p, Syrena Bosto, Fiat 132 p, Polonez 1,5, Opel Rekord 2,3 D, Fiat 125p, BMW E 30,
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

napisz do mnie na PW to dostaniesz prezent :)
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mpsfc »

smak56 pisze:erbis; my musimy sobie pomagać, ale zapewniam Cię, że młodzież z tego forum to mega - wporzo goście! Są bardzo chętni i uczynni. :ok) :lacha
I piją jak starzy :ryczy
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

:ban - dla użytkownika mpsfc :ryczy
Awatar użytkownika
ciarap
klubowicz
klubowicz
Posty: 97
Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
Przebieg: 155000
Silnik: 1.3 Multijet 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: ciarap »

mwas pisze:Ja się właśnie zaopatrzyłem w ten oto kabelek (świeża sprawa, właśnie kurier przywiózł) - http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327- ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy ten kabelek do mojego m-jet będzie pasował? bo check mi sie zaświecił i sam nie chce zgasnąć :(
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7110
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 344 razy
Otrzymał podziękowań: 957 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Oczywiście, że będzie :ink Tym kabelkiem połączysz się z każdą Linką ale i nie tylko :ink Inne Fiaty też spokojnie na tym chodzą, osobiście podłączałem się też pod Stilo, ale i nie tylko Fiat, bo do Mazdy 3 szwagra też się tym wpinałem :luzak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

pasuje do wszystkich wersji
Awatar użytkownika
ciarap
klubowicz
klubowicz
Posty: 97
Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
Przebieg: 155000
Silnik: 1.3 Multijet 16V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: ciarap »

dzięki, zamawiam
Awatar użytkownika
bucu74
klubowicz
klubowicz
Posty: 415
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bucu74 »

Kupiłem ELM327 Bluetooth OBD2 MINI V2.2 za jedyne 33,00 zł, prosto od dystrybutora z Chin. Współpracuje z Multiecuscan oraz Torque - sprawdzone.
Mały interfejs, jest i mały problem. Po włożeniu w gniazdo w naszej lince jest problem z wyjęciem nie ma za co złapać. Muszę coś wymyślić, aby łatwiej go wyjmować.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2014, 19:09 przez bucu74, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

fajne.
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3838
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 441 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: ślimak »

Fajne małe,krótkie do montażu na stałe. możesz zdradzić cenę ?
Toyota sie je..e !!
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tomek »

I to sobie tak można jeździć z wtykniętym tym na stałe???
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3838
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 441 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: ślimak »

No a dlaczego nie ? Denerwuje mnie te odkręcanie tych śrubek - a tak monitorowanie na bieżąco.
Toyota sie je..e !!
ODPOWIEDZ