emmer, ładowanie jest OK bo elektrycznie nic mu nie dolega ! Tylko obudowa jest pęknięta, ale dopóki nic się w środku nie przesunie, to będzie pracował normalnie

U mnie było identycznie, tylko nie chciałem już dłużej ryzykować jazdy ze świadomością, że obudowa jest pęknięta i jak trzaśnie na amen to będą jaja

Faktycznie, ceny oryginalnych alternatorów w ASO to jakieś kompletnie nieporozumienie, dlatego ja zaufałem firmie, która FACHOWO regeneruje alternatory. Robią to na tyle fachowo, że z ich usług korzysta... samo ASO

Nie masz się co wystrzegać regenerowanego altka, fachowcy w tym temacie wiedzą co robią i wierz mi, alternatory używane w naszych bolidach są im doskonale znane

Regeneracja takiego alternatora polega na tym, że rozbierają ten co masz, wymieniają pękniętą obudowę, czyszczą i ewentualnie wymieniają zużyte elementy ze środka i składają wszystko do kupy już w nowej obudowie

Finalnie dostajesz produkt identyczny, jak oryginał o tych samych parametrach

A koszty... przynajmniej połowa tego, co widnieje w ePerze
