A to nie masz kolego erbis gwarancji trzeci rok??
Ja też miałem taką sytuację przy przebiegu gdzieś 8tys i w sumie pojechałem do serwisu Viamot ul. Zakopiańska i ich WIELKI MISTRZ stwierdził, że wszystko jest w porządku, naprawdę parskłem śmiechem iu spytałem jeszcze raz a on mi na to, że jest ok. Zabrałem kluczyki pojechałem do Inter Auto ul. Jasnogórska, facet wsiadł pokręcił dwa razy i stwierdził że pompa do wymiany. Na szczęście była gwarancja
Zapis w książce gwarancyjnej: koniec gwarancji:12.04.2013. Dzisiaj mechanik z zaprzyjaźnionego warsztatu wyjął przekładnię kierowniczą (dojechałem bez problemu, cały czas prosto 4 km i płynu hydraulicznego nie ubyło). Po zdjęciu przekładni diagnoza: poszło uszczelnienie z lewej strony (od kierowcy). Wsiadłem w drugie auto i zawiozłem przekładnię do specjalistycznego warsztatu niedalego Rzeszowa. Wymienią mi kompletne uszczelnienie, we środę muszę jechac po odbiór.Potem do warsztatu, mechanik z powrotem zamontuje i to wszystko. Takie wyjście jest dla mnie najlepsze.W warsztacie specjalistycznym też ktoś dzisiaj przywiózł identyczną przekładnię z Linei (też z przeciekami), a powinna wytrzymac okolo 100 000 km, a nie dokładnie 6338 km jak u mnie.
Wcześniej: Fiat 126p, Syrena Bosto, Fiat 132 p, Polonez 1,5, Opel Rekord 2,3 D, Fiat 125p, BMW E 30,
marcin24 pisze:To re BMW. powinno byc oszczędzane :D
He he - erbis chyba dobrze robi. Moja po przejechaniu 55000 w dwa i pół roku zaczyna skrzypieć jak karoca na resorach.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat