Bezpieczniki
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 275
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 42 razy
Bezpieczniki
Witam. Chciałem zapytać czy może ktoś z Was próbował już wymieniać bezpieczniki?? Podobno w punto jest taki plastik specjalny do wyciągania bezpieczników.... u mnie w Lince nie ma why??? Czy w Waszych samochodach jest takowy plastik??? Pozdrawiam
Pzdro Karol
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
Raz mi się zdarzyło zmienić.
W "TDI" są dwa komplety: jeden w komorze silnika, a drugi pod konsolą obok lewych drzwi. Spalił mi się bezpiecznik od gniazda 12V. Wymiana bez specjalnych emocji. W instrukcji wszystko jest opisane tzn, co do czego. Bezpieczniki raczej drogie w ASO, bo są mniejsze niż zazwyczaj stosowane w innych samochodach. Ale z wymianą nie było najmniejszych problemów.
mireks
W "TDI" są dwa komplety: jeden w komorze silnika, a drugi pod konsolą obok lewych drzwi. Spalił mi się bezpiecznik od gniazda 12V. Wymiana bez specjalnych emocji. W instrukcji wszystko jest opisane tzn, co do czego. Bezpieczniki raczej drogie w ASO, bo są mniejsze niż zazwyczaj stosowane w innych samochodach. Ale z wymianą nie było najmniejszych problemów.
mireks
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 275
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 42 razy
Właśnie o to chodzie że nie dają.... Tydzień temu w nocy podjechałem na stację benzynową zalałem auto i bęc światła przednie nie świecą... nie miałem latarki ani tego plastiku do wyciągania bezpieczników ;) na szczęście na stacji (Skarżysko-kamienna) byli policjanci (których pozdrawiam serdecznie) wzięli latarkę i zaczęliśmy naprawiać światła. sprawdziliśmy wszystkie bezpieczniki ;) w końcu (po 40 minutach) okazało się że spaliły mi się żarówki obie na raz!!!! i to były nowe tygodniowe żarówki.... brak pytań. ciekawe co to mogło być. bardzo ciekawa noc ;) Pozdrawiam
Pzdro Karol
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Bezpieczniki
Ale aby się do nich (bezpieczników) dostać trzeba zdjąć osłonę pod kierownicą. Pewnie większość wie, ale napiszę, że nie mając wkrętaka można odkręcić śruby kluczykiem (z czuciem oczywiście).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
-
- Nowy
- Posty: 18
- Rejestracja: 05 maja 2012, 17:06
- Przebieg: 75000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 1 raz
Re: Bezpieczniki
A czy jakiś Magik może wytłumaszyć mi zo oznacza to "+15" w opisie bezpieczników w naszej instrukcji?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowy
- Posty: 18
- Rejestracja: 05 maja 2012, 17:06
- Przebieg: 75000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 1 raz
Re: Bezpieczniki
Też na początku przeszło mi przez myśl, że to oznaczenie "po stacyjce" ale jak zatem uzasadnić, że nie ma tego dopisku przy bezpiecznikach np. (F39, 40, 41) radia, ogrzewania szyby lub lusterek. To też działa tylko po stacyjce, chyba że źle rozumuję to proszę o sprostowanie.