Po konsultacjach telefonicznych ze mną informuję w imieniu
Jerego, że jego tempomat działa
Jery zapewne potwierdzi

Okazało się, że u niego we wtyczce na sterowniku silnika niedokładnie były wpięte konektory, przez co nie miały styku.
adamson, u Ciebie zapewne będzie to samo

Poza tym Twój przypadek również był ze mną konsultowany telefonicznie

Sugerowałem
ślimakowi, że może któraś ze złączek jest niedociśnięta, ale potem okazało się, że sam na to wpadłeś

Jeśli chodzi o konektory we wtyczce - zwracajcie uwagę na to, jak je wciskacie. One pasują tylko w jedną stronę, tzn. w otwór można je wcisnąć na 2 sposoby, ale właściwy jest tylko jeden. Musimy je wkładać tym "oczkiem" w stronę zatrzasku, który jest widoczny od spodu wtyczki. Dodatkowa informacja jest też taka, że każdy rząd we wtyczce ma w innym kierunku skierowane te "oczka", co oznacza, że piny 33 i 41 są w jedną stronę, a piny 17 i 21 w drugą. Mam nadzieję, że skumaliście, o co mi chodzi

Aha, i jeszcze jedno... po włożeniu konektora nie powinno dać się go wyciągnąć, powinny wchodzić na taki "klik" - zatrzask. To właśnie zatrzaskuje się wspomniany przeze mnie zatrzask w złączce w to "oczko" w konektorze. Wtedy jedyny sposób wyciągnięcia tak zatrzaśniętego konektora, to podważenie zatrzasku z drugiej strony wtyczki (od strony styków) i pociągnięcie za kabelek
emmer, masz miernik ? W Twoim przypadku trzeba będzie miernikiem pomierzyć poszczególne funkcje manetki i dopasować schemat do tego, co wyjdzie

Mocno różni się wyglądem ? Możesz umieścić jakieś foto ?
Adamson, gratuluję pomysły montażu manetki - wygląda pierwsza klasa
smak56, po zdjęciach widzę, że po
Adamson prostu rozciął bok zaślepki i przez niego wcisną całą manetkę
smak56, a jak Twoje postępy w podłączaniu ? Masz wersję silnikową, która jeszcze jest "dziewicza", dlatego czekam z niecierpliwością na dobre info
