
FIAT LINEA FACELIFTING
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
eee nic specjalnego nie mam, duzo mam fotek z Turcji bo bywalem tam kilka razy ale nic az tak ciekawego.enter pisze:dawaj jeszcze jakieś fony i newsy, jak masz
Co ciekawsze zawsze gdzies przemycilem na forum.
Kiedys na jakims zlocie mozemy poogladac.
<<FISH>>
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2217
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 339 razy
- Otrzymał podziękowań: 185 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
Tu można zobaczyć jak nowy 1.3 mułt-jet radzi sobie z LineąFL
[youtube][/youtube]
Wydaje mi się, że ten silnik jest idealny do tego auta, bo to nie wyścigówka, tylko spokojny sedan. To że kiedyś był mocny t-jet, trochę wypaczyło niektórym z nas właściwy obraz samochodu. Do szybkiej jazdy jest Bravo i AR.
i prezentacje
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Wydaje mi się, że ten silnik jest idealny do tego auta, bo to nie wyścigówka, tylko spokojny sedan. To że kiedyś był mocny t-jet, trochę wypaczyło niektórym z nas właściwy obraz samochodu. Do szybkiej jazdy jest Bravo i AR.
i prezentacje
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
Masz rację - wydaje Ci sięKuzyn_z_Sosnowca pisze: Wydaje mi się, że ten silnik jest idealny do tego auta, bo to nie wyścigówka, tylko spokojny sedan.

a zapas mocy zawsze się przyda.
- nieznany15
- klubowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
- Przebieg: 104000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Mława
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
Przód koszmarny (jakbym to kupił to bym przeszczepił z poprzedniej wersji. Tył świetny. Wnętrze... wolę stare.
Cena rewelacja. Silnik 1,3 średni ale mało pali.
Cena rewelacja. Silnik 1,3 średni ale mało pali.
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 95 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
Ładne fotki: http://moto.onet.pl/358937,14068590,2,z ... ml?node=27
Ciekawe jak się będzie sprawował ten benzyniak 1.4 MultiAir. W Punto Evo zdaje się ma 105KM / 130Nm.Pod maską ma się znajdować kultowy już silnik 1,3 Multijet (diesel) lub 1,4 MultiAir (benzyna).
-
Onlinesmak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
W AR wstawiany jest 1.4 Multiair 170 KM http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=s ... OLZIqv9fNA" onclick="window.open(this.href);return false;sylwku pisze:
Ciekawe jak się będzie sprawował ten benzyniak 1.4 MultiAir. W Punto Evo zdaje się ma 105KM / 130Nm.
Wg znawców to bardziej wysilony T-jet.
smak56
* * * *

* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
105 nie ma turbo, reszta ma. Mutiair to inna głowica, t-jet ma klasyczna.
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
MultiAir to turbo z elektrozaworami ssącymi. Zawory wylotowe ma klasyczne. Widziałem taki silnik w Bravo. Miał 140 KM.
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
Jest jeszcze wersja bez turbo - wolnossąca - 105KM w Puntokk25 pisze:MultiAir to turbo z elektrozaworami ssącymi. Zawory wylotowe ma klasyczne. Widziałem taki silnik w Bravo. Miał 140 KM.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Re: FIAT LINEA FACELIFTING
O tej pisaliśmy wyżej. Jeśli wiadomości z onetu się potwierdzą, to pewnie taka będzie w Linie. Na turbo bym nie liczył.