
Kombinujcie bo to bardzo ciekawy temat... a ja się na tym nie znam, ale gorąco kibicuję tym którzy dążą do zrealizowania tego projektu

Jakileszek1234 pisze:I coś się dzieje, widzę, że mamy postęp w temacie. A ja dzisiaj zadzwoniłem do innego serwisu fiata i przedstawiłem swój problem i dotychczasowe wyniki sprawdzania - kierownik podszedł do sprawy z zapałem, był zdania, że jakoś to musi się dać włączyć, poprosił o numer vin żeby coś posprawdzać ale niestety elektronik ma urlop do Nowego Roku, więc zaproponowałem wizytę dopiero wtedy. Może chłopaki dadzą radę...
Jakis czas temu dowiadywalem sie o mozliwosc montazu tempomatu do aktiva, to elektryk z aso powiedzial, ze 500zl za wymiane zegarow z obsluga tempa i 600 za dolozenie manetki i aktywacje w kompie - ceny za czesci i robocizne "po godzinach"leszek1234 pisze:I coś się dzieje, widzę, że mamy postęp w temacie. A ja dzisiaj zadzwoniłem do innego serwisu fiata i przedstawiłem swój problem i dotychczasowe wyniki sprawdzania - kierownik podszedł do sprawy z zapałem, był zdania, że jakoś to musi się dać włączyć, poprosił o numer vin żeby coś posprawdzać ale niestety elektronik ma urlop do Nowego Roku, więc zaproponowałem wizytę dopiero wtedy. Może chłopaki dadzą radę...
a buszowałem trochę po hinduskich, ruskich i rumuńskich forachmwas pisze:gdzie dorwałeś te opisy i schematy
To było w Katowicach w Ganinexie, ale jakiś rok temu. Samochód stał u nich wtedy przez parę godzin jak zostawiłem go do przeprogramowania immobilizera kiedy się okazało że sprzedający dał mi jeden oryginalny i jeden dorabiany kluczyk. Podejrzewam, że auto zostało podpięte do examinera przy tej okazji :Dleszek1234 pisze:chromek - czy ten elektryk oglądał twoje auto, czy obiecywał w ciemno ? Proszę Cię o podanie, który to serwis - jeśli na Śląsku , to może tam podjadę.
Obawiam się, że "takie rzeczy to tylko w Erze..."leszek1234 pisze:Może ktoś zna metodę chociaż zrobienia pseudotempomatu - tzn. żeby utrzymać jednakowy czas otwarcia wtrysków najlepiej z reakcją na pedał hamulca i sprzęgła (tzn.kasowaniem) . Co prawda prędkość nie będzie stała , ale przynajmniej możnaby zdjąć nogę z pedału gazu w trasie.