Gałka zmiany biegów.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Re: Gałka zmiany biegów.
Ja na razie z gałką mam spokój - nic się nie dzieje
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Re: Gałka zmiany biegów.
a moja zaczyna się marszczyć 

"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Re: Gałka zmiany biegów.
Jery, za często trzymam na niej rękę
... zużycie materiału :D

Ale Jarkowi nie przeszkadza



Ale Jarkowi nie przeszkadza

"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Gałka zmiany biegów.
no ja myślę, że mu nie przeszkadza....
powracając do tematu - drugi dzień i cisza. z FAP-u nie ma odpowiedzi na temat naszej pseudo - skóry
powracając do tematu - drugi dzień i cisza. z FAP-u nie ma odpowiedzi na temat naszej pseudo - skóry
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Gałka zmiany biegów.
U mnie jakiś czas temu też gałka zaczęł się odkręcać. Na początku odkręciłem ją aby zobaczyć, w jakim stanie jest gwint. W wersji 8V w gałce gwint jest plastikowy, otwór jest lekko stożkowy. Chwyciłem zatem drążek w szczypce morse`a i ręką dokręciłem gałkę o cały obrót gwintując drążkiem gwint w gałce. Teraz gałeczka ani drgnie.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5233
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 285000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 368 razy
- Otrzymał podziękowań: 621 razy
Re: Gałka zmiany biegów.
W multijecie gwint aluminiowy, z przelotem do naklejki z biegami. Tnie taśmę teflonową, którą próbowałem założyć aby było ciaśniej (stąd przekładka).kk25 pisze:W wersji 8V w gałce gwint jest plastikowy, otwór jest lekko stożkowy.
smak56
* * * *

* * * *
Re: Gałka zmiany biegów.
w t-jet też gwint jest aluminiowy a muszę jakoś zwiększyć opór gałki
bo mi się obluzowała - myślę o nakręceniu na gwint włosia do uszczelniania rur. CO myślicie?

-
- Moderator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 127 razy
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Re: Gałka zmiany biegów.
Tylko nie nawijaj zbyt dużo żeby nie rozerwać gwintu w gałce, nie wiem czy gałka to pełny odlew czy gint jest w niej w rurce i dookoła pusto. 

LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4