Kolejny konkurent Linei

Różnosci
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: enter »

ciekawe, jak na żywo, oglądałem zdjęcia C4: z zewnątrz nawet nawet, ale środek jak nie z tego auta - plastiki porażka
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: cichy »

enter pisze: C4: z zewnątrz nawet nawet, ale środek jak nie z tego auta - plastiki porażka
nie jest gorzej niż w Linei, C4 przyjemne autko.
Sympatyk forum :-)
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: enter »

co sądzicie o samochodzie Citroen c-elysee? (sedan)
na allegro stoi parę sztuk z silnikiem benzyna 1,6 115 KM za 43 tys. - niewiele więcej jak nasza Linea
w reklamie to auto wygląda zachęcająco, ale na zdjęciach z allegro (na żywo jeszcze nie widziałem) to już nie jest tak ciekawie.
Linea to jednak Linea Panowie :luzak taka Limuzyna z klasą, a nie tanie wozidło
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: cichy »

Ja do Citroena będę miał zawsze sentyment, zewnątrz to autko mi się podoba natomiast wewnątrz nie miałem jeszcze okazji zobaczyć.
Sympatyk forum :-)
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: enter »

cichy pisze:Ja do Citroena będę miał zawsze sentyment,
to tak jak ja do Fiata
z zewnątrz autko nawet ładne (tak samo jak C4, ale wnętrze już mi się nie podoba)
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 784
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 225000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: karollino »

Ze zdjęć OK, ale tył mi nie leży (te światła a'la BMW). No nic, trzeba by obejrzeć na żywo.

Cena... Hmm... Za niespełna 40 kPLN jest golas z silnikeim 1.2. Ale tu nie ma nic. Klima i radio (z dwoma głośnikami) to już prawie 46 kPLN! MP3 i dodatkowe głośniki na tył to tysiąc więcej. Autoklimy brak, nawet w najwyższym - topowym modelu. Za to za 600 PLN mamy 16" alu (seryjnie pewnie jest na stalowych 15"). Cóż, widać ze Citroen przyoszczędził tak samo jak FIAT. Stąd, nie wróżę mu by stał się hitem sprzedaży. Co innego Thalia, pamiętacie jak sprzedawała się jak świeże bułeczki? Tylko tam za 45 kPLN był 100-konny motor, autoklima i radio z głośnikami dla każdego. No i Thalii jeździ więcej po drogach, mimo że pięknością linie nie dorównuje.

Ale... C-Elysse ma jedną mocną przewagę nad naszą Królową. Nawet w nasjłabszej 72 konnej wersji będzie on bardziej żwawy - Citroen jest o 200 kg lżejszy (jeśli wierzyć konfiguratorowi ze strony).
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Tara78 »

Moim zdaniem Thalia to straszne brzydactwo. Citroena C8 rozważaliśmy przed zakupem Linki, dla porównania braliśmy jeszcze Fiata Ulysse. Ten nowy Citroen jakoś nie przypadł mi do gustu i to co mają do zaoferowania także. Konfigurując szybko rośnie cena... Zdecydowanie zostałabym przy Linei.
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Tylko że Linei już nie ma, tyle co w magazynie zostało. C-Ellyse to tak jak Linea, dużo za niewielkie pieniądze. Prosty, wygodny, do naprawienia w garażu. To jest nowe auto i nie ma jeszcze zbyt dużych rabatów, lepiej porównywać do cen katalogowych Linei, gdzie 1.4 8v dynamic kosztuje 47tyś.

http://moto.pl/Testy/1,113508,12761831, ... jazda.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ciekawe stwierdzenie na koniec "Jeździ o niebo lepiej, niż leciwa Linea"
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 784
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 225000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: karollino »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Ciekawe stwierdzenie na koniec "Jeździ o niebo lepiej, niż leciwa Linea"
He he - też się uśmiałem. Napisać coś bez poparcia argumentami - wyżyny dziennikarskiego kunsztu.
No i jak można pisać o przepasntym bagażniku Citroena i SKody, nie wspominając o Linei, która nie dość
że ma głęboki kufer to nie mam archaicznych zawiasów (tak wiem - jedyny minus to wysoko położona "krawędź załadowcza").

W ogóle ostatnio "kładę lagę" na wszelkiej maści "moto-speców" zwących się dziennikarzami motoryzacyjnymi.
Złe przygotowanie, opieranie się na info z folderów bądź co gorsza powielanie zasłyszanych opinii, brak właśnego MYŚLENIA (!),
powoduje że artykuły są marne i sprowadzają się do ubrania w słowa danych producenta.

Takie moje przemyślenia.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Tara78 »

Aż z ciekawości chyba wezmę jazdę próbną bo koleś mnie wmurzył tym stwierdzeniem...
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: cichy »

karollino pisze:Cena... Hmm... Za niespełna 40 kPLN jest golas z silnikeim 1.2. Ale tu nie ma nic. Klima i radio (z dwoma głośnikami) to już prawie 46 kPLN! MP3 i dodatkowe głośniki na tył to tysiąc więcej. Autoklimy brak, nawet w najwyższym - topowym modelu. Za to za 600 PLN mamy 16" alu
Ja się nie dziwię że za wszystko trzeba dopłacać. Wczoraj wszedłem na Skodę i na konfigurację Fabi Combi, wszystko ładnie pięknie ale to przy golasach a jak już się coś chce w środku to już tak pięknie nie jest i za prawie wszystko trzeba dopłacać, nawet za przystosowanie pod niefabryczne autko, to już nie halo powinno być w standardzie. Ale przy klimatyzacji pozytywnie zaskoczyli bo można już mieć manual za 49 zł.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Tara78 »

My wybierając samochód odwiedziliśmy salon Skody i chcieliśmy kupić Skodę Tour kombi i wcale nie taka wypasiona wyszła w cenie 57tyś. Później był Fiat i Linea 77KM w wersji Fresh kolor piasek pustyni :) cena po stargowaniu 32tyś. Zaczęliśmy rozmowę od 39tyś. Za 35700pln byłaby z fiatowską instalacją LPG. Na czym stanęło i jak to już znacie tę historię :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Z której strony nie patrzeć, cena Linei z wyprzedaży jest nie do przebicia. Nawet Dacia Sandero z klimatyzacją kosztuje 40tyś.
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: enter »

karollino pisze:
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Ciekawe stwierdzenie na koniec "Jeździ o niebo lepiej, niż leciwa Linea"
W ogóle ostatnio "kładę lagę" na wszelkiej maści "moto-speców" zwących się dziennikarzami motoryzacyjnymi.
Złe przygotowanie, opieranie się na info z folderów bądź co gorsza powielanie zasłyszanych opinii, brak właśnego MYŚLENIA (!),
powoduje że artykuły są marne i sprowadzają się do ubrania w słowa danych producenta.

Takie moje przemyślenia.
zgadzam się z Tobą w 100%, nie wierzę nikomu, sam oceniam i wyciągam wnioski. te gazetowe testy na które czasami czekamy z niecierpliwością to bardzo często dno
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Re: Kolejny konkurent Linei

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

No ok, ale ten portal testował Linee, więc mają jakieś porównanie.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7185315,F ... wnica.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widać nie był to test stronniczy.
Nikt z nas nie jeździł C-Elysee, a oni tak. Lina ma już 6 lat i raczej dobrze by było, żeby nowsze konstrukcje były lepsze od starszych. Zwłaszcza w interesującym nas segmencie samochodów budżetowych.
ODPOWIEDZ