Ogłoszenia z Linkami

Informacje ogólne
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Post autor: nieznany15 »

W Bravo tjety po 130 parę mają w serii a nawet chyba i więcej się trafia największym zaskoczeniem był tjet 150KM seria na hamowani wyszło ponad 170KM :D. Wszystkie silniki w Bravo oprócz 1.4 90KM :( mają bonusy większe lub mniejsze.
Posiadam Fiata Bravo
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

A jak pomiar ze stoperem i GPS?
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Post autor: nieznany15 »

Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
Posiadam Fiata Bravo
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

nieznany15 pisze:Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
Licznik dodaje ok. 10% prędkości względem faktycznej. Przyrost kłamstwa wzrasta z prędkością :) Np. przy 60 km/g jest 1:1. Przy wskazaniu 110 km/h faktycznie jedzie się 100 km/h wg GPS.

Coval pytał o pomiar z zdjęty z GPS z sekundnikiem w ręku :)
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Post autor: nieznany15 »

No to to wiem, że liczniki oszukują ale nie wiem jak to się ma do hamowani i do tego, że zamiast serii pokazać 120KM hamownia pokazuje 139KM tutaj to już zielony jestem :/ JA tylko chciałem pokazać, że w Bravo są dodatkowe KM :D
Posiadam Fiata Bravo
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

http://otomoto.pl/fiat-linea-1-6-m-jet- ... 21003.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś tani
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

nieznany15, czy ktoś porównywał przyspieszenie auta z fabryczną mocą, z takim który ma gratisowe koniki. Czy faktycznie są mocniejsze, czy tylko hamownie takie optymistyczne.
A GPS po to, żeby mierzyć przyspieszenie do prawdziwych 100km/h, bo takie pewnie podaje producent.
Koniec OT z mojej strony.
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Post autor: CrazyKetchup »

mireks pisze:
nieznany15 pisze:Nie wiem o co ci dokładnie chodzi ale i tak pewnie nie potrafił bym odpowiedzieć.
Licznik dodaje ok. 10% prędkości względem faktycznej. Przyrost kłamstwa wzrasta z prędkością :) Np. przy 60 km/g jest 1:1. Przy wskazaniu 110 km/h faktycznie jedzie się 100 km/h wg GPS.

Coval pytał o pomiar z zdjęty z GPS z sekundnikiem w ręku :)
Pomiarami "cywilnych" gps'ów też bym się nie sugerował aż tak bardzo jeśli chodzi o prędkości :).
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
UniZX
klubowicz
klubowicz
Posty: 37
Rejestracja: 11 maja 2012, 18:13
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: UniZX »

Skoro tam na placu stoi pod banerem Okazja, to chyba raczej okazją nie jest. :) Zachęca cena, pierwszy właściciel, czyżby magia marki fiat. :przykry
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Post autor: nieznany15 »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:nieznany15, czy ktoś porównywał przyspieszenie auta z fabryczną mocą, z takim który ma gratisowe koniki.
Raczej takie nie istnieją wszystkie z turbo mają gratisy :P Oczywiście nie wszystkie ale auta były hamowane jak i czipowane tu a to chyba najlepsze hamowania w PL http://www.cinsoft.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Posiadam Fiata Bravo
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Znany majster.
Ile może wziąć za robotę?
enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: enter »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze: Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
u nich na stronie cena ta sama, bo myślałem, że może się pomylili na allegro, ale nie

z ceną nikt się nie pomylił, sprzedadzą go za 27 900, podobno nie miał przygód
Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 11:20 przez enter, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Enter
Awatar użytkownika
nieznany15
klubowicz
klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
Przebieg: 104000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława

Post autor: nieznany15 »

Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Znany majster.
Ile może wziąć za robotę?
Czekam na PW w sprawie 1.9 120 typek na dniach u niego czipował może powie ile go skasował. A co do lineii to usłyszałem, że trzeba by do niego zadzwonić zapytać czy ma soft na Linee bo tak to nikt nie wie.

Przyszło PW z ofertą

DIESLE:
1) sterownik EDC16 czyli multijety 1400pln brutto cena wyjściowa za tuning
2) usunięcie EGR 450pln brutto
3) usunięcie DPF 1300brutto + 250 fizyczne usunięcie w firmie w zabrzu
1+2+3) jeśli 3 w.w są robione za jednym razem 2500pln brutto + 250
fizyczne usunięcie w zabrzu

1+2) Dla aut bez DPF pakiet EGR + tuning 1500pln brutto

TURBO BENZYNA
1) tjet 120/150 1700-1750pln brutto
Posiadam Fiata Bravo
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

enter pisze:
Kuzyn_z_Sosnowca pisze: Zbyt tani, albo ktoś oszalał. Może był zgruzowany.
u nich na stronie cena ta sama, bo myślałem, że może się pomylili na allegro, ale nie

z ceną nikt się nie pomylił, sprzedadzą go za 27 900, podobno nie miał przygód
Normalna cena. Chcą sprzedać i tyle. Za moją Lineę dostałbym max 25 tys zł a wartość wg katalogów określono na 28500. Znajomy kupił M-Jeta 1,6 od 1 właściciela na handel i dał za niego 26 tys zł. Sprzedał (albo jest w trakcie) za 29 tys zł.
Jak ktoś chce szybko sprzedać to nie daje nienormalnej ceny tylko normalną.

PS>Tak jak rozwala mnie cena używanych Grande Punto. Rok 2005, golas, silnik 1,2 przebieg 100 tys km i wołają 15-17 tys zł gdy fabrycznie nowy z salonu można kupić za 32 tys zł w promocji... Po 7 latach auto warte połowę ceny nówki z salonu? Kosmos.
ODPOWIEDZ