Panel sterowania nawiewami - jakość montażu

Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Panel sterowania nawiewami - jakość montażu

Post autor: aixen »

Jak już wszyscy wiemy... think podstawowym problemem "naszych" aut, jest jakość wykonania. Aktulanie na tapecie mam odpadające skale wokół przełączników nawiewu...

Temat ważny i... kosztowny, bo w przypadku zgubienia detalu należy wymienić całą część (800 PLN) a zgubić łatwo, co widać na załączonym zdjęciu...

Obrazek

Nalepka odpadła i... nie wiadomo gdzie jej szukać... szczęśliwie serwis uznał reklamacje i panel zostanie wymieniony w ramach gwarancji, ale co później...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

aixen, Twoje auto jest chyba faktycznie z piątkowej zmiany....

Generalnie ja takiego problemu u siebie nie zauważyłem, może myłeś czymś albo co?
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3842
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 445 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Ja wymiękam. Z piątkowej zmiany to chyba mój jest. Aixen twój model to chyba ze środkowego dnia majowego weekendu. Tak na poważnie to dobrze że ci to wymienia na gwarancji.
Toyota sie je..e !!
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

cholera jaki bubel... :/ wstyd i nic więcej
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Łatwo sprawdzić, czy i Wasze "podziałki' mają tendencję do odpadania... wystarczy przesunąć palcem wzdłuż obwodu tarczy regulatora. Jeżeli usłyszycie trzeszczenie lub "strzykanie" to znaczy, że proces odklejanie się rozpoczął. Jeżeli brak jakichkolwiek odgłosów... problemu nie ma.

Tak na marginesie... trzeszczą oba pozostałe, przy czym środkowy "odłazi" na końcach...

M (admin), czy w tej sytuacji, choć częściowo rozumiecie moje zdanie o moim (tym) aucie... zlosnik

ślimak, fakt, dobrze, że wymienią... część na zamówienie, dojedzie z Włoch (Turcji ?) ponoć do piątku, a przynajmniej na piątek 02.04.2010 jestem umówiony... to ważne, bo 03.04 2010 jest ostatnim dniem obowiązywania gwarancji na moje auto... think

Z rozbitka też drogo... http://www.allegromat.pl/aukcja52213" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 18:40 przez aixen, łącznie zmieniany 2 razy.
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

nie no ja już na starym forum mówiłem, że masz nerwy ze stali :) a co do obecnej sprawy to milusińsko normalnie...
ja widziałem jeszcze przed zakupem, że guziki, przyciski czy jak to tam nazwać od radia zwłaszcza te prostokątne mają tendencje do wycierania się...
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

M (admin), zdecydowanie protestuję... w Albei nic się nie wytarło, ani nic nie odpadło... a to też był.... Fiat 8)
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

ale to wycieranie widziałem w GP przepraszam nie dodałem :)
nie no ja nie mówię, że wszystkie, mój ociec w swojej firmie kupił trzy Ducato i do chwili obecnej nic woły robocze :)
Aixenie siły życzę siły :)
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Aixen stałeś się żywą legendą i nic tego nie zmieni.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jeżeli tak się stało u Aixena, to na pewno kogoś jeszcze to spotka.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval, wątpie ;) on ma poprostu bubel a nie samochód :/
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

jay_21 pisze:Coval, wątpie ;) on ma poprostu bubel a nie samochód :/
To nie było zbyt miłe :| Moja jest niewiele lepsza. Tyle że ja mam niewielki przebieg, a co będzie powiedzmy przy 30tys?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Tak czytam posty aixen'a i aż głupio że tyle nieszczęść spadło na jeden samochód.
To klątwa jakaś?
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval pisze:
jay_21 pisze:Coval, wątpie ;) on ma poprostu bubel a nie samochód :/
To nie było zbyt miłe :| Moja jest niewiele lepsza. Tyle że ja mam niewielki przebieg, a co będzie powiedzmy przy 30tys?
ale mi nie chodziło o to, żeby kogoś urazić, tylko o to, że w jego samochodzie niedługo będą same nowe części. Plus jest taki, że na nową część jest nowa gwarancja....

poza tym czytając listę usterek kolegi aixen'a stwierdzam, że Fiat wyprodukował bubla...

[ Dodano: 2010-03-29, 22:04 ]
doskonale rozumie kolege aixen, że jest niezadowolony z samochodu i szkoda, że mu się taki przytrafił.... :(

Trzeba pamiętać, że na nowe części jest rok gwarancji, także jak problem się powtórzy to można walczyć o wymianę na wolny od wad.

Pozdrawiam
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Się nie gniewam... think racze cieszę, że powoli, większość z Was, zaczyna rozumieć przyczyny mojego niezadolenia. Z drugiej strony, nawet ja muszę przyznać, że nadal relacja / jakość, przy cenie którą zapłaciłem za auto, wypada bardzo dobrze.

Ale wracając do tematu... dowiedziałem sie wczoraj kilku rzeczy... po pierwsze, gdy ASO "mówi" że część przyjedzie z Włoch albo Turcji, to znaczy, że przyjedzie z Tych, gdzie są centralne magazyny Fiata, druga kwestia... cena ustrojstwa jest tak wysoka, poniważ nie można kupić samego plastyku (atrapy). Kupujemy cały moduł, z przełacznikami, żarówkami a nawet linkami...
Powyższe zasady dotyczą większości nietypowych (dedykowanych) części do naszego auta, które stanowi "niszowy model" i dla którego, nie opłaca się serwisowi gromadzić zapasów w magazynie, oraz wprowadzanego, nowego standardu napraw, krtóry poprzez wymianę modułową ma podnieść jakość obsługi w ASO oraz jakość (trwałość, niezawodność) użytych podzespołów... duma

Rozmowę prowadziłem w znanym już na Forum serwisie Bilex Łódź, choć ja, odwrotnie do Piotra mam zdecydowanie pozytywne skojarzenia z tym ASO (pomimo 20-tu wizyt) i przynajmniej jak na razie... zlosnik
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
ODPOWIEDZ