Światła Dzienne by Ślimak
- nieznany15
- klubowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
- Przebieg: 104000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Mława
Nie no oczywiście widać na zdjęciu, że świecą mocno i widocznie ale nie zmienia to faktu, że lampa jest zakryta a to zgodne z przepisami nie jest, wiem czepiam się :E. Macie taki sam problem jak my brak sensownego miejsca na montaż dziennych żeby to ładnie i zgodnie z przepisami w było.
Posiadam Fiata Bravo
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
- nieznany15
- klubowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:20
- Przebieg: 104000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Mława
U nas kilka osób w Bravo ma założony ten moduł http://allegro.pl/swiatla-dzienne-volks ... 35470.html" onclick="window.open(this.href);return false; i sobie chwalą, jeżeli była już o nim mowa to proszę o usunięcie posta.
Posiadam Fiata Bravo
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Tak się dzisiaj przyglądałem to być może wycięto jedno "żeberko" na samym dole plastikowych zaślepek. Pytanie teraz jak tam od tyłu to wygląda czy jest miejsce gdzie pewnych chwyt załapać. Pozostaje kwestia świateł - słabo widać ale chyba w z każdej strony są tylko 4 punkty świetlne - to by się zgadzało z szerokością "żeberka".Rafcio pisze:CrazyKetchup, fajne miejsce no ale faktycznie nie widać na ile ingerowali w plastiki i jak to wygląda z bliższa po montażu
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Panowie, jak w weekend znajdę trochę czasu to zamontuję światełka i w związku z tym mam pytanie, do którego kabelka (jaki jest u Was kolor???) przy światłach wpinaliście się z kablem od sterownika. Będę próbował metodą opisaną przez Ślimaka, czyli na szpilkę, ale może uda się za pierwszym razem. Plus będę próbował podłączyć pod bezpieczniki w miejsce F24 (jak pisał will).
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" 

- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
sprawdzales jak ten montaz w pionie ma sie do przepisow, a moze juz misiaczki cos Ci zasugerowali?ślimak pisze:Dzisiaj zmodyfikowałem wersje dziennych lamp do projektu zamierzonego od samego początku.
To zdjęcie pierwszego montażu
Obrazek
Pod spodem pokazuję wygląd po modyfikacji(na zdjęciu wygląda jak wymazane miejsce na żywo jest ok.
Dla zainteresowanych odległość między lampami 56 cm
Ps. W tle czerwona strzała ojca
Tak mysle, jesli mialbym zamontowac to ten uklad najbardziej mi odpowiada.
<<FISH>>
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3838
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 553 razy
- Otrzymał podziękowań: 441 razy
- Kontakt:
Nikt się nie czepia. ostateczna wersja (60 cm odstępu) wygląda tak. Jest parę postów wyżej ale.... wkleję jeszcze razFish pisze:sprawdzales jak ten montaz w pionie ma sie do przepisow, a moze juz misiaczki cos Ci zasugerowali?ślimak pisze:Dzisiaj zmodyfikowałem wersje dziennych lamp do projektu zamierzonego od samego początku.
To zdjęcie pierwszego montażu
Obrazek
Pod spodem pokazuję wygląd po modyfikacji(na zdjęciu wygląda jak wymazane miejsce na żywo jest ok.
Dla zainteresowanych odległość między lampami 56 cm
Ps. W tle czerwona strzała ojca
Tak mysle, jesli mialbym zamontowac to ten uklad najbardziej mi odpowiada.

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
ślimak, a jakies dlugosci lampka bedzie optymalna? 10 cm czy wiecej?
No i czy te w pionie montowales w ten sam sposob jak w poziomie czyli od gory tymi blaszkami czy juz jakos inaczej od boku?
Chyba wykorzystam Twoj patent (nim go zarejestrujesz w urzedzie coby za darmo bylo)
[ Dodano: |21 Kwi 2012|, o 22:04 ]
to co Panowie, male podsumowanie:
1. +12V mozna wziac z bezpiecznikow F24 - jest pusty i jak twierdzi will daje 12V
2. kabelek od postojowki to fioletowo-żółty???
3. co do masy to widzialem takie fajne szpileczki od srodka wystaja, tak gdzies pod zamkiem pokrywy silnika (mam nadzieje niepomalowane).
bo glowie sie juz 2 dzien czy montowac, czy nie, co 2h zmieniam zdanie, ale jakby to pionowe za grilem, patent ślimaka.
Z tego co popatrzylem to swiatelka musza miec max. 10 cm a takich malo na rynku, jak cos to wybiore te: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 04758.html, kumpel je w renówce zamontował tydzien temu i mowi, ze fajne. W sumie nie chcialem tyle diod ale co zrobic.
Ma ktos jakis fajny patent jak sie konkretnie wstrzelic w to miejsce po bezpieczniku?
No i czy te w pionie montowales w ten sam sposob jak w poziomie czyli od gory tymi blaszkami czy juz jakos inaczej od boku?
Chyba wykorzystam Twoj patent (nim go zarejestrujesz w urzedzie coby za darmo bylo)

[ Dodano: |21 Kwi 2012|, o 22:04 ]
to co Panowie, male podsumowanie:
1. +12V mozna wziac z bezpiecznikow F24 - jest pusty i jak twierdzi will daje 12V
2. kabelek od postojowki to fioletowo-żółty???
3. co do masy to widzialem takie fajne szpileczki od srodka wystaja, tak gdzies pod zamkiem pokrywy silnika (mam nadzieje niepomalowane).
bo glowie sie juz 2 dzien czy montowac, czy nie, co 2h zmieniam zdanie, ale jakby to pionowe za grilem, patent ślimaka.
Z tego co popatrzylem to swiatelka musza miec max. 10 cm a takich malo na rynku, jak cos to wybiore te: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 04758.html, kumpel je w renówce zamontował tydzien temu i mowi, ze fajne. W sumie nie chcialem tyle diod ale co zrobic.
Ma ktos jakis fajny patent jak sie konkretnie wstrzelic w to miejsce po bezpieczniku?
<<FISH>>
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
No i dołączyłem do grona Linkowców z światłami dziennymi
Jutro test drogowy.
Kabel plus podłączyłem według wskazówek od will-a
, czyli pod gniazdo bezpiecznika F24. Dołączam się do pytania Fish-a, jak wstrzelić się w to gniazdo bezpiecznika, bo na chwilę obecną mam prowizorkę tzn. na sztywno śruba i do niej dołączony kabel. Myślałem nad tym, aby kupić bezpiecznik i spróbować go przepołowić i do tego podpiąć się z kablem.
Kabel sterujący podłączyłem bezpośrednio do gniazda postojówki dostając się do klosza według sugestii chromk-a
. W zaślepce wywietrznika wyciąłem w ściance szczelinę, aby kabel nie został przycięty.
Kabel minus podłączyłem do uchwytu od klipsa trzymającego pręt gry klapa jest podniesiona. Jest tam otwór, więc nie trzeba nic wiercić.

Jutro test drogowy.

Kabel plus podłączyłem według wskazówek od will-a

Kabel sterujący podłączyłem bezpośrednio do gniazda postojówki dostając się do klosza według sugestii chromk-a

Kabel minus podłączyłem do uchwytu od klipsa trzymającego pręt gry klapa jest podniesiona. Jest tam otwór, więc nie trzeba nic wiercić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" 
