Przewody elektryczne
- Mario
- klubowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 04 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 0
- Rocznik: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Przewody elektryczne
Wczoraj wymieniałem olej silnikowy i majac akurat dłuższą chwile zaczełem przyglądać się przewodom elektrycznym płynącym pod maska.Szczerze mówiąc jakość przewodów zaskoczyła mnie.Popękane prawie wszystkie obudowy przewodów a przewody odchodzące od czujników nie zaizolowane.Według mnie tragedia pod tym względem.
Pozostało mi chyba kupić izolacje! :/
Pozostało mi chyba kupić izolacje! :/
1.3 Multijet EMOTION
-
- klubowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 sty 2010, 9:05
- Przebieg: 100000
- Silnik: t-jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Przewody elektryczne
Ale co to znaczy "popękane obudowy przewodów"? Może jakieś zdjęcia by nam rozjaśniły problem.Mario pisze:Wczoraj wymieniałem olej silnikowy i majac akurat dłuższą chwile zaczełem przyglądać się przewodom elektrycznym płynącym pod maska.Szczerze mówiąc jakość przewodów zaskoczyła mnie.Popękane prawie wszystkie obudowy przewodów a przewody odchodzące od czujników nie zaizolowane.Według mnie tragedia pod tym względem.
Pozostało mi chyba kupić izolacje! :/
- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Obudowy nie są popękane tylko giętkie rurki wzmacniające nie mają profilu zamkniętego. Rurka jest rozcięta po długości. Ma to zwoje wady i zalety. W przypadku uszkodzenia przewodu można łatwo zlokalizować uszkodzenie i wymienić pojedynczy przewód a nie całą wiązkę.
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007