Zamek Klapy bagażnik

Awatar użytkownika
radek
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 07 mar 2010, 21:20
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Białogard

Post autor: radek »

A u mnie żadnych problemów. Od czsu do czasu używałem kluczyka.
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Ja "od zawsze" używam oleju shella do zamków więc nie miałem żadnych problemów przy dzisiejszym teście, który zainspirował powyższy post. WD40 to jest tylko doraźne rozwiązanie problemu. Ponieważ w składzie zawiera alkohol, (chodzi o wypieranie wody) na dłuższą metę szkodzi zamiast pomagać. Po "rozruszaniu" zamków proponuję przesmarować olejem do maszyn szyjących lub podobnym specyfikiem... zdecydowanie pomoże na dłuższy czas.
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ja mimo iż nie używam kluczyka, a jedynie pilota, czasami psikałem do zamka odmrażaczem, ponieważ zawiera on też smar do zamków. Działają znakomicie :D
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

ja przez zime nic nie robiłem z zamkami i chodzą dobrze :)
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3842
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 553 razy
Otrzymał podziękowań: 445 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

A u mnie wszystko działa :) o dziwo zlosnik
Toyota sie je..e !!
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

U mnie WD40 wypłukało pełno soli i jakiegoś białego proszku, który sypali przy -25 na drogi. Porażka. Oczywiście zamki po WD40 należy przesmarować tak jak mówi Aixen bo inaczej może być kłopot z zamkiem po czasie.
Awatar użytkownika
Andi
klubowicz
klubowicz
Posty: 32
Rejestracja: 20 sty 2010, 12:31
Przebieg: 101000
Silnik: 1.3 mjet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: Andi »

Ja miałem też te problemy w "puntach".Poprzedni właścicielowie wcale nie używali zamków w bagażnikach przez ponad 2 lata. Ja robię codziennie zakupy i zamka w bagażniku potrzebowałem.Z zamkami było tak źle,że musiałem je wykręcić i smarować zapadkę po zapadce przez ok.3 godziny.Efekt-bezproblemowa praca zamka przez 5 lat. W linei otwieram bagażnik zdalnie, ale zważywszy na problem w puncie, co jakiś czas przesmarowuję zamki olejem.WD 40 rzeczywiści jest niezbyt dobry.
Historia od 88 r.:126 p,125p,Cinquecento,Punto I,Marea,Punto II D,Punto II JTD,Linea Mjt Emotion
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

NO ja moją Linkę dzisiaj odstawiłem do serwisu.
Lista usterek zgłoszonych
1. Zamek klapy bagażnika
2. Skrzypiące oparcie siedzenia kierowy
3. Listwa drzwi odchodząca
4 Stuki chyba w tylnym zawieszeniu
5. telepiąca się półka tylna
6. Źle zbierające wycieraczki, nie chodzi o ich zużycie po prostu środek wycieraczki nie dolega do szyby :( Pierwsza "naprawa" dogięcie ramienia pomogła na kilka dni.
7. plus mała drobnostka.

uffff...
Awatar użytkownika
FILBERT
klubowicz
klubowicz
Posty: 289
Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
Przebieg: 50000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: FILBERT »

Dziś przetestowałem zamki, z ciekawości. No i wszystko jest ok 8)
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Dzisiaj sprawdzałem zamek w klapie i jest ok :)
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Odgrzewam kotleta.
Proponuję w ten sposób
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

co tam wcisnąłeś?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Zakleiłem to krążkiem grubej folii do oklejania słupków :zlośnik
ODPOWIEDZ