[T-jet] Filtr oleju T-Jet

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

darcyn pisze:zastanawiam się przez którą fabrykę ;)
Tą która produkuje T-Jeta :)
darcyn pisze:AŚ to tragedia... (taka na marginesie)
Dopóki nie skończy się konkurs na fanklub musimy mieć inne zdanie ;)
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

a no tak
Awatar użytkownika
wojtekk
klubowicz
klubowicz
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
Przebieg: 37200
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojtekk »

Panowie, czy ktoś z was wymieniał osobiście filtr oleju w TJet? Jeśli tak to mam pytanie z której strony trzeba go 'atakować' i jak sprawa wygląda z odkręcaniem, a mianowicie czy robi się to zwykłą grzechotką z odpowiednią nasadką czy potrzebny jest klucz do filtrów?

Z tego co mi się wydaje, to jeśli w grę wchodzi wkład a nie cała puszka to do odkręcenia starczy grzechotka
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Osobiście nie wymieniałem ale z tego co słyszałem potrzeba taki klucz klik

Ale niech jeszcze koledzy potwierdzą
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ja wymieniam górą. Trzeba poodsuwać kilka węży i odkręcić torxem osłonę termiczną. Potrzebna długa łamana przedłużka. Osłonę odsuwasz, ale nie wyciągasz. Dekiel odkręcasz dużą nasadką i wymieniasz wkład.
Można dołem, ale trzeba odpinać wąż dolotu.
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1032
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Post autor: marcin24 »

U mnie w diselku podajże 34 nasadka wystarczyła
Pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
wojtekk
klubowicz
klubowicz
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
Przebieg: 37200
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojtekk »

Coval pisze:Dekiel odkręcasz dużą nasadką i wymieniasz wkład.
Dużą tzn.?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

wojtekk pisze:Dużą tzn.?
Nie pamiętam, ponad rok temu zmieniałem.
ODPOWIEDZ