[1.4] Świece zapłonowe
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 287 razy
- Otrzymał podziękowań: 304 razy
Otóż to.. na LPG wypadało by co 10-15 tyś.emmer pisze:teraz? wskazaneby było co 10.000 km
Jakbym założył takie platynowo-irydowe to może troszkę bym wydłużył ten interwał.
Czytam różne opinie o tych świeczkach, i im więcej czytam , tym głupszy jestem

Kiedyś sparzyłem się na świecach Boscha, no ale to było 10 lat temu...
[ Dodano: |21 Lut 2012|, o 14:30 ]
Dla porównania
standardowa NGK w zbliżonej cenie
NGK do LPG w szokującej cenie
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1137
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 19 razy
Chłopaki nie popadajmy w skrajności, ja wymieniam co 30 tyś NGK tak jak zaleca mój gazownik. Auto chodzi normalnie i po wykręceniu nie widać śladów wypalenia. Za te pieniążki wolę sobie "rudą wódę na myszach" kupićTomek pisze:Otóż to.. na LPG wypadało by co 10-15 tyś.

Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie 

-
- Moderator
- Posty: 2715
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Podziękował: 453 razy
- Otrzymał podziękowań: 329 razy
Re:
jak dotąd przekulane na NGK ZKR7A-10 (najzwyklejsze na świecie, do żadnego LPG) ponad 21.000 km i nic się nie dzieje. Potwierdzam, że nie trzeba ich wymieniać częściej, tym bardziej kupować znacznie droższe, potencjalnie przystosowane do LPGTomek pisze:Otóż to.. na LPG wypadało by co 10-15 tyś.emmer pisze:teraz? wskazaneby było co 10.000 km

Tu ciekawostka jakby ktoś chciał wiedzieć więcej o świecach do 1.4 8V:
ZKR7A-10 1691
*Rozwartość klucza: 16,0 mm
*Średnica gwintu: 12,0 mm
*Długość gwintu: 19,0 mm
*Odstęp elektrod: 1,0 mm
*Materiał elektrody środkowej: Nickel-Mittelelektrode
*Opornik: 5 kOhm
*świeca zapłonowa: Połączenie trwałe SAE
*Położenie elektrod [mm]: 5
*świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa
*świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
*świeca zapłonowa: odkłócony, 5 kOhm
*świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki