FIAT LINEA FACELIFTING
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
A więc spkojnie jej 4 biegi wystarczą. Bo na 5-m się i tak nie będzie rozpędzaćCoval pisze:Podobno w Polsce będzie tylko z silnikiem 1.2 68KM

Kompletnie nie rozumiem polityki fiata. Po co inwestować w samochód, który się nie sprzeda? Mam nadzieję, że wiadomości o silniku są tylko niepotwierdzoną plotką.
Mi osobiście nowsza wersja się nie podoba. Tył zalatuje na azjatę, przód też jakiś taki bez charakteru. Nie mają pomysłu na ten samochód

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
jak już będę coś z Lineą robić - to środek powinni "pożyczyć" od Punto Evo -
bo co jak co, ale auto zewnętrznie wygląda dobrze takie jak jest obecnie(nie starzeje się szybko)
ale środek można by zmienić - tylko znowu jak się pojawi na naszym rynku i "wpadnie w oko" to już się będzie chciało mieć "nowsze" heh
bo co jak co, ale auto zewnętrznie wygląda dobrze takie jak jest obecnie(nie starzeje się szybko)
ale środek można by zmienić - tylko znowu jak się pojawi na naszym rynku i "wpadnie w oko" to już się będzie chciało mieć "nowsze" heh

-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Mnie się przód nie podoba (oryginał ładniejszy). Natomiast tył z rejestracją... czegoś brakowało klapie to trzeba przyznać. Mnie się podoba, że w końcu rąk nie trzeba sobie brudzić by otworzyć klapę tylko łapiemy za uchwyt przy rejestracji. A wnętrze najładniejsze na świecie to pierwsza wersja (2007/2008) Dynamica 

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
O innych odbojach- bałwankach tylnych nie wspomnęCoval pisze:Wątpię, żeby dali seryjnie nadkola z tyłu, czy poprawili mechanizm klapki. Koszty nie mogą wzrosnąć.
U mnie w te mrozy stukają na nierównościach jak szalone a mam już drugą pare nie licząc tych co były zamontowane we fabryce. A ponoć mam nowe poprawione


OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Linea FL 2012
Takie fotki szpiegowskie, nowa Linea!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007