Zamek bagażnika

Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Zamek bagażnika

Post autor: andre0412 »

Witajcie.Tego tematu chyba jeszcze nie było.Mam taki problem,od pewnego czasu nie działa mi automatyczne otwieranie klapy bagażnika.naciskanie pilota i przycisku w desce nic nie daje,pozostaje tylko kluczyk.Czasami słychać klikanie przekaźnika chyba gdzieś w bagażniku,ale nie wiem gdzie.Miał już ktoś z Was taki przypadek.nadmieniam,że nie jest to wina mrozów,zaczęło się przed nimi.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

andre0412, do wymiany masz zamek klapy bagażnika. Ojciec miał to w GP.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

A może się po prostu coś rozpięło, warto sprawdzić, a dostęp do zamka jest prosty
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: andre0412 »

duskap,pamiętasz może ile zapłacił?
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Nie zamarzł?
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: andre0412 »

coval,nie zamarzł.Zaczęło się to na długo przed mrozami.Myślałem,że jak samo się zaczęło to i samo skończy :przykry dlatego nie zawracałem głowy na forum.Jednak teraz przy mrozach jest to już uciążliwe.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ja bym go wyjął i na krótko podłączył do akumulatora.
Awatar użytkownika
andre0412
klubowicz
klubowicz
Posty: 159
Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
Lokalizacja: stolyca
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: andre0412 »

Pewnie i tak trzeba będzie zrobić.Tylko niech mrozy trochę zelżeją bo paluszki przymarzają.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

Zanim się kupi nowy zamek, lepiej wykręcić i sprawdzić stary
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

andre0412, 120zł.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 285000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 368 razy
Otrzymał podziękowań: 621 razy

Post autor: smak56 »

andre0412, u mnie problem z otwieraniem bagażnika przyciskiem z konsoli występował przy słabym akumulatorze. Po jego /akumulatora/ wymianie problem zniknął. U Ciebie jest coś innego, gdyż nie otwiera również z pilota a tego nie miałem.
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 971
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

smak56 pisze:andre0412, u mnie problem z otwieraniem bagażnika przyciskiem z konsoli występował przy słabym akumulatorze. Po jego /akumulatora/ wymianie problem zniknął. U Ciebie jest coś innego, gdyż nie otwiera również z pilota a tego nie miałem.
smak56 u mnie jest dokładnie tak samo nawet teraz w styczniu 2012 r. Mam nadal oryginalny fabryczny akumulator. Jednak nawet jeśli klawisz z konsoli w czasie mrozów zawodzi, to pilot zawsze działa. W mojej ocenie problemu z zamkiem trzeba się doszukiwać w spadku witalności akumulatora. W trzecim roku eksploatacji problem akumulatora zaczyna być dostrzegalny. Obstawiałbym spadek napięcia na akumulatorze z powodu niskich temperatur. Czujnik dostaje informacje o spadku napięcia zasilania, co może być przez centralkę samochodu kwalifikowane jako próba nieuprawnionej ingerencji w samochód i efekty slychać i widać w postaci takich skutków ubocznych jak np. brak możliwości otwarcia bagaznika :pomysli

Moze tomek i daro70 coś więcej napiszą ponieważ w swoim czasie razem szukali przyczyny usterki rzekomego niedomknięcia klapy bagażnika. Okazało się, że coś nie łączyło w ryglu zamka.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 8:24 przez mireks, łącznie zmieniany 2 razy.
pawel-a2
klubowicz
klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
Przebieg: 41000
Silnik: 1,4 t-jet
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Łaskarzew
Podziękował: 1 raz

witaj

Post autor: pawel-a2 »

ja na twoim miejscu wymieniłbym bateryjkę w pilocie i spsiukał zamek wd-40.
tak będzie najtaniej i przy okazji nasmarujesz zameczek. ja wczoraj spsiukałem wszystkie
Pozdrawiam
Paweł
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

pawel-a2 pisze:spsiukał zamek wd-40
Ja używam LUB OIL 88 (smar do urządzeń precyzyjnych) na zamki - WD-40 czy inne tego typu wynalazki rozpuszczają i wypłukują inne smary (fakt pozostawiają jakąś warstwę ochronno smarującą) więc wolę ograniczyć stosowanie tego do zardzewiałych śrub..
A na uszczelki smar silikonowy w sprayu - kiedyś silikonowym także zamki traktowałem i też się sprawdzał.

Generalnie wd-40 czy cx-80 to raczej środki penetrujące niż smarujące i po czasie wysychają.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
pawel-a2
klubowicz
klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
Przebieg: 41000
Silnik: 1,4 t-jet
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Łaskarzew
Podziękował: 1 raz

zamek

Post autor: pawel-a2 »

jeszcze lepiej mogło by być tak: popsiukać wd-40 aby rdza i brudy odpadły i potem ten twój preparacik na zasmarowanie. następnym razem tak zrobię
Pozdrawiam
Paweł
ODPOWIEDZ