Czujnik zamknięcia drzwi
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Ja tam nie wiem, ale dla mnie ta funkcja to rewelacja. Tak jak piszą poprzednicy: bardzo bezpieczne rozwiązanie. Często wożę na siedzeniach albo pasażera, albo tylnych plecaczek ze swoimi "podręcznymi" pierdołami. Niby nic zbyt wartościowego tam nie ma, ale złodziej o tym nie wie i nie wykluczone, że będzie chciał się połasić na taki kąsek, a przy zaryglowanych zamkach, to się najwyżej od drzwi odbije
A do konieczności odblokowywania za każdym razem, jak ktoś chce wsiąść, to już się zdążyłem przyzwyczaić 


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Jeśli chodzi o wskakiwanie pasażerów do samochodu to ja stosuję inny patent. Jeśli zamek zostanie zamknięty z funkcji autoclose wystarczy, przed zabraniem osoby do samochodu, otworzyć go. Np stojąc na światłach. Zamek ten zaskakuje ponownie dopiero po otwarciu i zamknięciu drzwi.buhert pisze:(...)
2. Jak się drzwi zamkną i przyjdzie się potem zatrzymać żeby ktoś "wskoczył" do tyłu to sobie sam drzwi nie otworzy, trzeba odblokować przednie - zaczyna mnie ten "patent" irytować...
Czy ktoś jeździ z wyłączonym automatycznym zamykaniem drzwi(?)
Bo chyba to cholerstwo jakoś wyłącze
Raz funkcję wyłączyłem i jakoś brakowało mi tego stuknięcia :p
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Chłopaki ta wiązka w drzwiach kierowcy ma jakąś nazwę, symbol??
A może ktoś już to naprawiał i może zrobić opis jak się do niej dostać.
Niestety przewód od centralnego został przełamany i z kluczyka mogę zamknąć tylko drzwi kierowcy, podobnie po automatycznym zaryglowaniu otwierają się tylko drzwi kierowcy. Z pilota jest wszystko ok.
A może ktoś już to naprawiał i może zrobić opis jak się do niej dostać.
Niestety przewód od centralnego został przełamany i z kluczyka mogę zamknąć tylko drzwi kierowcy, podobnie po automatycznym zaryglowaniu otwierają się tylko drzwi kierowcy. Z pilota jest wszystko ok.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Są 2 możliwości: załamanie kabli powstało najprawdopodobniej w przegubie pomiędzy karoserią a drzwiami, możesz więc ściągnąć tą gumową osłonę, namierzyć tam uszkodzone przewody i próbować je polutować, albo wymienić całą wiązkę, co się z kolei wiąże z koniecznością zdemontowania całego boczku drzwi oraz zaślepki w słupku lusterka. Poniżej zdjęcie, jak wygląda cała wiązka. Niestety nie mam jej dokładnego numeru (zależy ona też od wersji wyposażeniowej samochodu). Z Eper'a wychodzi mi, że w standadrowo wyposażonym Dynamicu powinna to być wiązka z numerem 51802505, ale musisz to dokładnie sprawdzić, najlepiej w ASO 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
Nie ma sprawysebastianc78 pisze:Dzięki za info

Jeśli kolejny przewód nosi również oznaki uszkodzenia, to warto się tym zająć. Rzeczywiście, miejsca we wnęce może nie być zbyt dużo, ale zawsze można ściągnąć drzwisebastianc78 pisze:Na tym zagięciu jest tak mało miejsca że nie wiem czy dam radę to połatać zwłaszcza że kolejny przewód ma już pękniętą izolację.



Z demontażem boczku w sumie jest tak, jak pisze will, tylko że jest z tym jednak trochę zabawy - kilka śrubek i zatrzasków oraz dodatkowo gąbeczka wygłuszająca pod spodem. Trzeba tylko jeszcze pamiętać, że aby odłączyć starą wiązkę, trzeba koniecznie ściągnąć zaślepkę w słupku lusterka (jest tam złączka elektryczna, którą trzeba rozłączyć) a ta operacja niestety często kończy się ułamaniem zaczepów i koniecznością wydania kilkudziesięciu PLNów w ASO na nową

[ Dodano: |26 Mar 2012|, o 23:22 ]
sebastianc78, to co podałem poprzednio, to najprawdopodobniej jest wiązka drzwi tylnych. Nie jestem pewien do końca, ale wydaje mi się, że przednie będą miały kod 51812044 lub 51885187. Ogólnie w Eperze trochę ich jest, myślę, że najlepiej będzie, jak ustalisz w ASO dokładnie po VINie, która będzie odpowiednia do Twojego egzemplarza

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz