[1.4] Zapłon silnika
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
I ja się dorzucę z zapytaniem
Opis: po 4 dniach postoju w garażu wsiadam dzisiaj odpalam i...auto jak zawsze wchodziło na "ssanie'' czyli obroty 1200-1500 tak dzisiaj nie...
odpaliłem auto odpaliło i zatrzymało się na przedziale 800 obrotów...parę razy razem do 1500 dałem i nic trzymało cały czas 800obrotów.
Auto było zimne bo stało 4 dni w garażu ale nie w jakiś super niskich temperaturach i zdziwił mnie "brak ssania"
Gdzie odpalając rano drugi mój samochód tamten od razu wskoczył na "ssanie" i wyższe obroty.
Czekam na opinie - zdarzyło mi się to pierwszy raz - będę dalej obserwował co i jak
Oczywiście trasa dzisiaj 110km bez problemowo i wkręca się na obroty dobrze i jedzie tak jak zawsze

Opis: po 4 dniach postoju w garażu wsiadam dzisiaj odpalam i...auto jak zawsze wchodziło na "ssanie'' czyli obroty 1200-1500 tak dzisiaj nie...
odpaliłem auto odpaliło i zatrzymało się na przedziale 800 obrotów...parę razy razem do 1500 dałem i nic trzymało cały czas 800obrotów.
Auto było zimne bo stało 4 dni w garażu ale nie w jakiś super niskich temperaturach i zdziwił mnie "brak ssania"
Gdzie odpalając rano drugi mój samochód tamten od razu wskoczył na "ssanie" i wyższe obroty.
Czekam na opinie - zdarzyło mi się to pierwszy raz - będę dalej obserwował co i jak

Oczywiście trasa dzisiaj 110km bez problemowo i wkręca się na obroty dobrze i jedzie tak jak zawsze
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
buhert, normalne zachowanie, przy niższych temperaturach, silnik nie wchodzi z obrotami wysoko, jak to ma miejsce w temp. dodatnich. U mnie dzieje się tak samo. Nie mam czasu zajmować sobie głowy taką błachostką. Należy zaufać elektronice silnika i pozwolić jej samej dostosowywać optymalne warunki pracy silnika.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
aaa to dzięki za info - bo ja myślałem że w tych nowych to tak samo działa jak w starszych gdzie tam im zimniej tym więcej obrotów.buhert, normalne zachowanie, przy niższych temperaturach, silnik nie wchodzi z obrotami wysoko, jak to ma miejsce w temp. dodatnich. U mnie dzieje się tak samo. Nie mam czasu zajmować sobie głowy taką błachostką. Należy zaufać elektronice silnika i pozwolić jej samej dostosowywać optymalne warunki pracy silnika.
Także spoko dziękuje za info - skoro "ten typ tak ma"

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3759
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 332 razy
- Otrzymał podziękowań: 164 razy
Dokładnie mam tak samo, nic się nie przejmujjay_21 pisze:buhert, normalne zachowanie, przy niższych temperaturach, silnik nie wchodzi z obrotami wysoko, jak to ma miejsce w temp. dodatnich. U mnie dzieje się tak samo. Nie mam czasu zajmować sobie głowy taką błachostką. Należy zaufać elektronice silnika i pozwolić jej samej dostosowywać optymalne warunki pracy silnika.
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna

- wojtekk
- klubowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
- Przebieg: 37200
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
Pojawił się dziś kłopot. Temperatura ok. -20, próba odpalenia, bezsensowne dodanie gazu i zdziwienie, bo silnik po chwili zgasł. Potem już nie dało rady odpalić, akumulatorowi w pewnym momencie zabrakło siły. Niestety próba odpalenia przewodami również okazała się nieskuteczna, rozrusznik kręcił lecz silnik nie chciał zaskoczyć. Nie wiem czy to kwestia mrozu i akumulatora, czy coś się schrzaniło. Jedyne co mi przychodzi do głowy to możliwość zalania świec, ale nie mam pojęcia czy to jest możliwe w, było nie było, nowoczesnym układzie zasilania. Czy miał ktoś może taki problem?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy