zawieszenie przednie
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
Codziennie jeżdżąc do roboty pokonuję 6 torowisk w jedną stronę, a stan pierwszych 5km drogi to horror. Jeśli łączniki będą padać często, ale tylko one, to ok.mwas pisze:
Coval, moje padły ok 10 tys km temu, poprzednie wytrzymały ok 50 tys, z tymi na razie nic się nie dzieje i mam nadzieję, że tak zostanie. Trzeba jednak brać pod uwagę, że Ty masz T-Jet'a, który niestety ma troszkę cięższy przód, jak u nas, zwykłych 8VMoże to mieć zapewne wpływ na szybsze ich padanie u Was, T-Jet'owców
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 08:28 ]
Nie wierzę, że Ty to napisałeśduskap pisze: ASO chyba wie co robi przy naprawach gwarancyjnych...
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:04 ]
Nie jestem przekonany co do identyczności. Skoro numery w eper są inne dla Linei i GP to w czymś musi być różnica. Może jeden być dłuższy od drugiego o np 3mm czego na pierwszy rzut oka nie wyłapiemy.
[ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Panowie to był sarkazm z mojej strony
Jak wiemy więcej wiemy od kochanych ASO na temat naszych aut.
Nie mniej w obu autach na gwarancji zastosowano te same łączniki i pasują. To ten sam shit pod względem wymiarów. Może te z Evo są trwalsze? Chyba, że pozmieniali coś na przestrzeni lat i we wcześniejszych/późniejszych GP są już inne. Tak jak amory w naszych Linkach też już były zmieniane.
Zawias na szczęści jest tani w Lineach. Pomyślcie, że w A4 kosztuje 6x tyle a psuje się tak samo często (lub częściej).

Nie mniej w obu autach na gwarancji zastosowano te same łączniki i pasują. To ten sam shit pod względem wymiarów. Może te z Evo są trwalsze? Chyba, że pozmieniali coś na przestrzeni lat i we wcześniejszych/późniejszych GP są już inne. Tak jak amory w naszych Linkach też już były zmieniane.
Zawias na szczęści jest tani w Lineach. Pomyślcie, że w A4 kosztuje 6x tyle a psuje się tak samo często (lub częściej).
- mireks
- klubowicz
- Posty: 971
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kontakt:
Coval sprecyzuj o którym piszesz łączniku, bo według epera ten pierwszy jest wspólny dla GP i LINEI, a ten drugi tzn. ten co go mam zainstalowany pasuje min. do GP i GP EVO, ale o LINEI eper nic w tym przypadku nie pisze. I tu może być faktycznie różnica w łącznikach, ale jej powodem może być np. inny rodzaj materiału użytego do wykonania łącznikaCoval pisze: [ Dodano: |5 Lis 2011|, o 09:14 ]
No i mam. W katalogu Fota lub InterCars są podane wymiary. Do Linei długość to 290mm, a GP 301mm.

- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
ja w weekend zmieniam kółka i przy okazji muszę zobaczyć o co chodzi ,bo z przodu przy skręcie kół gdzieś obciera i nie mogę bez zerknięcia od spodu zlokalizować. Gdzieś czytałem ,ze u kogoś osłona od klocków obcierała ,a co u mnie nie wiem.Ciekawe czy coś innego może tez to czynić prócz osłony.
szaman
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
SZAMAN, jeśli masz "zgrzytanie" podczas skrętu kół (w sensie w momencie, kiedy kręcisz kierownicą) to zapewne łożyska amortyzatorów, ale jeśli podczas skrętu (w sensie kiedy jedziesz podczas zakrętu, przy skręconych kołach) słyszysz tak jakby coś obcierało, to zapewne osłona zacisków klocków od wewnętrznej strony
Wystarczy ją ciut odgiąć, i już jest cisza 


Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM