[1.4] Auto zostało na 2
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 lip 2011, 7:10
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Śląsk
[1.4] Auto zostało na 2
Witam!
Otóż dziś jechałem sobie normalnie do pracy, przejechałem skrzyżowanie na drugim biegu i tak już zostało. Nie mogę zmienić biegu na żaden inny.
Lewarek zrobił się sztywny nie można przełączyć biegu. Podejrzewam że przyczyną jest linka zmiany biegu.
Niedawno skończyła mi się gwarancja i klops teraz wszystko na własny koszt. Czy trzeba wymieniać 1 linke czy tam są 2? A może coś gdzieś spadło. Czy miał ktoś taki problem?
pozdrawiam
Otóż dziś jechałem sobie normalnie do pracy, przejechałem skrzyżowanie na drugim biegu i tak już zostało. Nie mogę zmienić biegu na żaden inny.
Lewarek zrobił się sztywny nie można przełączyć biegu. Podejrzewam że przyczyną jest linka zmiany biegu.
Niedawno skończyła mi się gwarancja i klops teraz wszystko na własny koszt. Czy trzeba wymieniać 1 linke czy tam są 2? A może coś gdzieś spadło. Czy miał ktoś taki problem?
pozdrawiam
- mwas
- Prezes
- Posty: 7110
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 344 razy
- Otrzymał podziękowań: 957 razy
- Kontakt:
wojtaas_pl, najprawdopodobniej coś się pochrzaniło z linką od zmiany biegu. Kiedyś był chyba nawet przypadek, że w serwisie tylko popsikali jakimś specyfikiem na linkę, i wszystko wróciło do normy
Niestety nie wiem ile linek jest tam użytych, ale podejrzewam, że są dwie.
P.S. wojtaas_pl, czy Ty na pewno masz taki pojemny motor w swoim bolidzie ?
Bo ja tam nie kojarzę, żeby wkładali jednostki większe, niż 1.4 (w przypadku benzyny)
a jakby był 1.8 to zapewne byłby rarytasem 

P.S. wojtaas_pl, czy Ty na pewno masz taki pojemny motor w swoim bolidzie ?



Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Spoko moroko - tak samo twierdzę jak mwas na pewno nie poleciała Ci skrzynia ja już to przechodziłem w punto - aczkolwiek szkoda na byle linki (unieruchomić linkę )mwas pisze:wojtaas_pl, najprawdopodobniej coś się pochrzaniło z linką od zmiany biegu. Kiedyś był chyba nawet przypadek, że w serwisie tylko popsikali jakimś specyfikiem na linkę, i wszystko wróciło do normyNiestety nie wiem ile linek jest tam użytych, ale podejrzewam, że są dwie.




-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 lip 2011, 7:10
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 lip 2011, 7:10
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Śląsk
otóż mój przebieg, to 107 tyś Jestem szczęśliwym właścicielem od miesiąca i tu już pojawiają się koszty.
Padła mi linka odpowiedzialna za ruchy góra dół, koszty to w zależności albo 320 albo 380 (za 380 jakis zamiennik - co to za zamiennik jak droższy) i to jeszcze trzeba sprowadzać z włoch niestety.
Jest coś takiego jak katalog części z ich numrami, albo jakieś instrukcje serwisowe?
Padła mi linka odpowiedzialna za ruchy góra dół, koszty to w zależności albo 320 albo 380 (za 380 jakis zamiennik - co to za zamiennik jak droższy) i to jeszcze trzeba sprowadzać z włoch niestety.
Jest coś takiego jak katalog części z ich numrami, albo jakieś instrukcje serwisowe?
- krzyspi
- klubowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:32
- Przebieg: 110250
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: SInt-Niklaas / Milikowo
tu masz coś takiegowojtaas_pl pisze:Jest coś takiego jak katalog części z ich numrami, albo jakieś instrukcje serwisowe?
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... light=eper
"Będziemy wiecznie gnać.. ...nie próbuj nas zatrzymać... ...BO DROGA TO NASZ DOM"
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 lip 2011, 7:10
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Śląsk