Awaria EBD
- Mario
- klubowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 04 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 0
- Rocznik: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Awaria EBD
Witam
Wyskoczył mi dziś informacja o awarii EBD wraz z ABS.
Co ciekawsze przy tym wyskakuje kłódka i nie można odpalić silnika.
Po przekręceniu stacyjki z 6 razy informacja przestała się pokazywać i silnik odpalił.
Spotkaliście się z czymś takim?
Ciekawe czy podczas jazdy istnieje możliwość że też może odciąć paliwo.
Możliwe że jakiś przewód się poluzował albo co gorsze jakiś czujnik.
Wyskoczył mi dziś informacja o awarii EBD wraz z ABS.
Co ciekawsze przy tym wyskakuje kłódka i nie można odpalić silnika.
Po przekręceniu stacyjki z 6 razy informacja przestała się pokazywać i silnik odpalił.
Spotkaliście się z czymś takim?
Ciekawe czy podczas jazdy istnieje możliwość że też może odciąć paliwo.
Możliwe że jakiś przewód się poluzował albo co gorsze jakiś czujnik.
1.3 Multijet EMOTION
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1207
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 120 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
A co do resetu akumulatora to mam pytanie bo dołożyłem 2 dodatkowe lampki podswietlenia bagażnika i dodatkowo wyłącznik całkowity tegoż to podświetlenia ktory znajduje się w bagażniku i dwa dni po tym przy odpaleniu stacyjki pokazuje komputer - otwarty bagażnik oczywiscie przy zamknięciu a po następnych 2 dniach zaczęła się swiecić kontrolka otwarcia drzwi chodz wyswietlacz takiej informacji nie podaje -( sama kontrolka )- przecież drzwi nie maja nic wspólnego z bagażnikiem a jednak kontrolka pali cały czas a przez chwile pokazuje otwarty bagażnik . Odłączenie akumulatora nic nie dało - myslę ze trzeba skasować błędy chyba że macie jakieś sugestie..... 


- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 44 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Teraz podłączanie różnych bajerów już nie jest takie proste jak w starszy autach bez body komputera. Przy każdym przekręceniu kluczyka komputer bada wszystkie obwody. nawet przy dodaniu do obwodu żarówki np. dodatkowe oświetlenie w bagażniku body komputer wykrywa inne obciążenie i wariuje. Ja miałem taki przypadek: mam hak w aucie podłączony jest przez specjalną centralkę w przyczepce oryginalnie z tyłu lampy były symetryczne czyli dwa światła przeciwmgielne z tym że jedno nie było podłączone i było wszystko OK. Gdy podłączyłem to drugie przeciwmgielne żeby ładnie świeciły obydwa, to po włączeniu i upływie kilku minut zaczynają światła te (przeciwmgielne) migać i w aucie też. Tak jakby za duże opciążenie czy co nie wiem, po prostu odłączyłem.
Pozdrawiam wszystkich
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Właśnie wbiłem do Linei i wyświetliła się awaria EBD potem AirBag i na końcu ABS - auta nie dało się 3 krotnie odpalić.
Mówicie, że trzeba zacząć od resetu poprzez zdjęcie klem z aku(?)
Wcześniej auto jeździło, wstawione w garaż stoi parę dni i dzisiaj zonk...takie komunikaty się pojawiły i auta nie dało
się odpalić a ja je potrzebuje na weekend.
Mówicie, że trzeba zacząć od resetu poprzez zdjęcie klem z aku(?)
Wcześniej auto jeździło, wstawione w garaż stoi parę dni i dzisiaj zonk...takie komunikaty się pojawiły i auta nie dało
się odpalić a ja je potrzebuje na weekend.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Odpiąłem, poczekałem pare minut, podpiąłem i dalej błędy...Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Odepnij aku i zobacz też jakie ma napięcie. Jeśli ma tyle lat co auto i stał sobie 2 lata, to może być już z nim koniec.
Niskie napięcie powoduje błędy kompa.
pewnie tak jak mówisz aku is dead...jutro go jeszcze na tester wezmę i zobaczymy co i jak.
Trzeba będzie z rana do ASO dzwonić bo mi auto jest potrzebne na weekendy teraz.
A aku fakt, 2 lata stał a ma już 4 łącznie.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- buhert
- klubowicz
- Posty: 943
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Dobra sprostuje bo chyba nie jasno piszę...
coś mi tam zarządzi i pewnie ściągną nowy
o ile 3ci rok obejmuje akumulator

tylko i wyłącznie po to, że jak tester wykaże mi w chacie że aku jest dead - to ASO w ramach gwarancjidarcyn pisze:po ci aso do akumulatora?
coś mi tam zarządzi i pewnie ściągną nowy


Tak - do Maja 2013r.Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Ciągle ma gwarancje.
Obyś miał racjez tego aku, to już tylko zupę można ugotować...
