Ten trzeci przewód zamierzam podłączyć po prostu do kabelka zasilającego postojówki.
Plan jest taki żeby wpiąć się w kostkę przy lampie, albo w sam kabelek gdzieś wcześniej.
Jak to będzie, to wyjdzie dopiero przy montażu. Sebastian do mnie przyszedł dokładnie identyczny zestaw dziennych.
Jest pewien mały problem z tymi światłami, na bank nie mają homologacji (DRL to nie homologacja tylko ściema, muszą mieć RL oraz E z cyfrą oznaczającą homologację w jednym z krajów UE).
Wiadomo jak się skończy spotkanie z patrolem drogówki
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
mpsfc, chyba nie do końca masz rację. Tzn z tym "na bank nie mają homologacji" - skąd to wywnioskowałeś? Na innym zdjęciu jest jak dla mnie wbite jakieś E.. i RL 102 ale to jeszcze potwierdzę ze sprzedawcą. Zobaczymy. Ps. W załączeniu powiększona fota
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bernardito Nie wiem czy dobrze zrozumiałem jak chcesz zamontować te światełka. Na forum znalazłem post i zdjęcia zamieszczone przez Adama http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... j&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
pawe1_c, dzięki - teraz sobie przypominam. Właśnie coś podobnego chciałem tylko na tej szparze najwyżej. Szukam jednak lamp profilowanych w łuk, żeby nie odstawały. Co do mojej propozycji kilka postów wyżej - sprawa się sama rozwiązała - miejsca w tych szparach jest na max 12-13 cm, także tamte są za szerokie. Szukam dalej. Dzięki za przypomnienie o realizacji Adama:)
Sebastian pisze:Dzisiaj odebrałem światła do jazdy dziennej i będę je zakładał w miejscu halogenów bo mam tam atrapy więc mam pytanie według schematu pisze żeby je podłączyć pod akumulator + i - natomiast 3 przewód pod lampy czy ktoś z was ma tak podłączone światła ewentualnie jak je inaczej podłączyć bo jestem laikiem w tych sprawach . W zestawie jest przekaźnik http://allegro.onet.pl/swiatla-dzienne- ... 44412.html" onclick="window.open(this.href);return false; takie posiadam za pomoc z góry dziękuję.
Sebastian jak jesteś laikiem to daj to elektrykowi za 50zł to zrobi, mam te same światła, jeszcze niedawno gość sprzedawał je za 150 zł. W atrapach trzeba wywiercić otwory bo nie ma zaślepek.
Bernardito pisze:mpsfc, chyba nie do końca masz rację. Tzn z tym "na bank nie mają homologacji" - skąd to wywnioskowałeś? Na innym zdjęciu jest jak dla mnie wbite jakieś E.. i RL 102 ale to jeszcze potwierdzę ze sprzedawcą. Zobaczymy. Ps. W załączeniu powiększona fota
Pogadaj ze sprzedawcą i zapytaj np. dlaczego po literze E nie ma cyfry oznaczającej kraj UE i co oznacza cyfra 102 po RL? Będzie się wił jak piskorz
Broń Boże nie krytykuję Cię, kupisz jakie chcesz a ja chciałem uchronić Cie przed mało przyjemnym spotkaniem z miśkami
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
mpsfc pisze:dlaczego po literze E nie ma cyfry oznaczającej kraj UE i co oznacza cyfra 102
Tak jak pisałem wyżej i tak jest po ptakach, bo są za szerokie. Skąd jednak wywnioskowałeś, że po E nic nie ma ? Ja nie mogłem wypatrzeć bo jakość słaba - ale w sumie podejrzane, że wyraźnie nie widać. Jest DRL i RL102 - tak chyba dostrzegłem. Gdzie jest napisane, że musi to być RL00 lub inny nr?
Ja kończę już dyskusje na ten temat bo staje się bezprzedmiotowa, możesz przecież założyć co chcesz. Cieżko jest znaleźć światła ledowe z homologacją za mniej niż 100 zł. DRL nie jest homologacją, zasada jest taka: im więcej bzdur napisanych na kloszu tym łatwiej zamydlić oczy kupującemu. W linku, który podałeś jest wyraźnie napisane, że po RL mogą wystąpić 2 cyfry nie trzy.
"5.2.1.1. okręgu otaczającego literę „E”, po której następuje numer wskazujący kraj, który udzielił homologacji ( 1 );
5.2.1.2. numeru homologacji;
5.2.2. dodatkowego symbolu „RL”.
5.2.3. W pobliżu wyżej wymienionych symboli dodatkowych mogą być umieszczone dwie cyfry numeru homologacji oznaczające serię poprawek obowiązujących w czasie udzielania homologacji."
I nic więcej nie powinno być na kloszu.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
mpsfc, się kolega nie denerwuje:) Wszystko ok. Prawda jest jednak taka, że nieźle to wszystko zakręcone, a i Policja nie do końca wie co z tym robić. DRL - to jest też przecież właściwa nazwa - Daytime Running Lights. Ma być E z dowolnym nr reprezentującym nr kraju EU udzielającym homologacji i RL. Dodatkowo nr homologacji (kilka cyfer pod). Obok RL najczęściej jest 00, fakt dwie cyfry. Niestety jest kilka regulaminów itp itd. i tak trzeba się w tym mocno obeznać, żeby Ci diagnosta lub policjant nie robił problemów - dlaczego? Dlatego, że sami nie znają tych przepisów. Oczywiście nie wszyscy, jednak przeglądając na fora odnośnie dziennych to różne rzeczy już próbowali ludziom wciskać.
Pooomoocy potrzebuję..
Proszę zdradźcie mi jakiś patent, jak ja się mam wpiąć w ten plus od postojówki.
Podłubałem sobie dzisiaj, i światełka już są w aucie, ale na podłączenie już zbrakło czasu.
Wstępnie patrzyłem odnośnie tego plusa od postojówki, i wpięcie jest dość problematyczne, bo miejsca bardzo mało na manewry lutownicą, do tego kabelki króciutkie, a partyzanckiego wtyknięcia kabla w oprawkę nie chcę robić.
Jak Wy to robiliście???
Tomek. U mnie robiłem to tak. Zlokalizowanie kabla z postojówki - szpilka z dołączonym przewodem z automatu i wciskałem się przed kostkę czyli na zewnątrz lampy. Jak już znalazłem to delikatnie zdjąć izolację i się podłączyć. Taki był mój wykon
ślimak pisze:Tomek. U mnie robiłem to tak. Zlokalizowanie kabla z postojówki - szpilka z dołączonym przewodem z automatu i wciskałem się przed kostkę czyli na zewnątrz lampy. Jak już znalazłem to delikatnie zdjąć izolację i się podłączyć. Taki był mój wykon
Świetny plan
Bardzo serdecznie dzięki za ten pomysł.
Tak zrobię
Witam
Przeczytałem wszystkie z 10 odsłon na temat świateł do jazdy dziennej i znowu jestem jak na początku.
Okrągłe mogłyby byc ,ale w T-jecie w miejscu gdzie montowaliście akurat jest znaczek ..T-JET" tak że odpada ta lokalizacji.Moim zamiarem jest umiejscowić Ledy w szczelinach przy halogenach ,których nie chcę się pozbyć ,bo używam wracając z działki. Podłużne światła pasowałyby najbardziej ,ale..są za długie tez przymierzałem przed sklepem.Najlepsze byłyby ze 12 cm ,ale trudno takie spotkać...i wciąż szukam...
Pozdrawiam
Za bardzo nie mogę robić przeróbek ,bo Linka na gwarancji ,ale jakoś sobie poradzę ( już mam prawie skrzynkę przełączników pod podłokietnikiem.