Światła Dzienne by Ślimak
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
- Kontakt:
Sebastian, też o tym miejscu myślałem, wszystko da radę, światełka do jazdy dziennej mają większą sernicę niż halogeny ale to wcale nie musimy ich tak głęboko tego otworu obsadzać jak halogeny. Ja osobiście postaram się obsadzić jak mpsfc i Jery szkoda mi miejsca na halogeny może kiedyś sobie założę i halogeny ale teraz czas będzie na dzienne
Sympatyk forum :-)
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Tu chyba była mowa o czymś takim:
http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 2,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Dodano: |28 Mar 2011|, o 14:58 ]
Sorry raczej chodziło o te:
http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena powala...
http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 2,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Dodano: |28 Mar 2011|, o 14:58 ]
Sorry raczej chodziło o te:
http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena powala...
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Niestety tych świateł podobno nie da się u nas zamontować. Otrzymałem odpowiedź od sprzedawcy, iż te nie mają ukośnej obudowy i będzie ciężko je zamontować zgodnie z przepisami i estetyką pojazdu...
To lipa, cena straszna, ale myślałem, że to dobry trop. Może jednak ktoś ma rozwiązanie jak to zamontować? Ewentualnie propozycję innych tańszych i prostszych w montażu świateł dziennych z funkcją przeciwmgielnych?
To lipa, cena straszna, ale myślałem, że to dobry trop. Może jednak ktoś ma rozwiązanie jak to zamontować? Ewentualnie propozycję innych tańszych i prostszych w montażu świateł dziennych z funkcją przeciwmgielnych?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6774
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 144000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 219 razy
- Otrzymał podziękowań: 375 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Coval, właśnie o tych : http://www.hskauto.pl/_cms/?strona,doc, ... 4,ant.html" onclick="window.open(this.href);return false; - mówił kk25, tylko sprzedawca z HSKAuto powiedział, że montaż w Lince nie za bardzo - w związku z ukośną obudową. Płacić 390 od sztuki i jeszcze coś docinać czy kombinować to chyba nie warto.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Twoja prośba jest dla mnie rozkazemRadeon pisze:Koledzy Jery i kk25 pochwalcie się na forum, jesteśmy bardzo ciekawi efektu![]()

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 22:16 przez Jery, łącznie zmieniany 1 raz.
Henia ;-) red milano
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 07 mar 2010, 11:42
- Przebieg: 199000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 1 raz
Swiatła dzienne (a właściwie ich brak) też mi nie daje spokoju. Przeglądałem różne rozwiązania (ukłony dla Kolegów, którzy zamontowali) dla różnych aut i moje wnioski są takie:
1) Nie ma gdzie zamontować czegokolwiek, co byłoby proste w montażu, zgodne z przepisami i na tyle estetyczne, aby buźka auta pozostała ładnahttp://www.lineaklubpolska.pl/templates/subSil ... /icon6.gif. Albo za wąsko, albo za nisko, albo trzeba rżnąć zderzak (a tego nie chcę).
2) Pozostaje się wpiąć w halogeny (najchętniej, ale nie wiem, czy wolno) lub w mijania. W drugim przypadku nie ma przeszkód, wszak jeździmy z włączonymi.
3) Jak się wpiąć? Przetwornicą PWM z wypełnieniem ustawionym na 30-50% i blokowaniem od włączonych postojówek. O szczegółach podłączenia później, jak sprawdzę u siebie. Przetwornica już w drodze (47PLN + przesyłka 10). Po uruchomieniu auta przetwornica daje na żarówkę napięcie w postaci fali prostokątnej i ustawionym wypełnieniu.
4) Co dostajemy? Nieporysowaną buźkę naszego autka http://www.lineaklubpolska.pl/images/sm ... n_wink.gif" onclick="window.open(this.href);return false; i porządne światła dzienne. Rozwiązanie z przetwornicą PWM stosowane jest w wielu autach. Oszczędność mocy nie powala jak w LEDach, ale i tak jest spora (szczególnie dla mojego akusa 40AH: 130W-> 30W). No i odbłyśniki mają dużo lżej.
Operację planuję wykonać w ciągu tygodnia, lub najpóźniej w weekend.
1) Nie ma gdzie zamontować czegokolwiek, co byłoby proste w montażu, zgodne z przepisami i na tyle estetyczne, aby buźka auta pozostała ładnahttp://www.lineaklubpolska.pl/templates/subSil ... /icon6.gif. Albo za wąsko, albo za nisko, albo trzeba rżnąć zderzak (a tego nie chcę).
2) Pozostaje się wpiąć w halogeny (najchętniej, ale nie wiem, czy wolno) lub w mijania. W drugim przypadku nie ma przeszkód, wszak jeździmy z włączonymi.
3) Jak się wpiąć? Przetwornicą PWM z wypełnieniem ustawionym na 30-50% i blokowaniem od włączonych postojówek. O szczegółach podłączenia później, jak sprawdzę u siebie. Przetwornica już w drodze (47PLN + przesyłka 10). Po uruchomieniu auta przetwornica daje na żarówkę napięcie w postaci fali prostokątnej i ustawionym wypełnieniu.
4) Co dostajemy? Nieporysowaną buźkę naszego autka http://www.lineaklubpolska.pl/images/sm ... n_wink.gif" onclick="window.open(this.href);return false; i porządne światła dzienne. Rozwiązanie z przetwornicą PWM stosowane jest w wielu autach. Oszczędność mocy nie powala jak w LEDach, ale i tak jest spora (szczególnie dla mojego akusa 40AH: 130W-> 30W). No i odbłyśniki mają dużo lżej.
Operację planuję wykonać w ciągu tygodnia, lub najpóźniej w weekend.