Macie w planach zagazować auto ?

Awatar użytkownika
gkurek3
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 25 sty 2011, 0:52
Przebieg: 61000
Silnik: 1.4 77KM
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Połomia

Post autor: gkurek3 »

aixen, dokładnie, koszt instalacji nie jest tak drogi jak mogłoby się wydawać. Oczywiście nie w ASO.
Ojciec ma w firmie kilka Fiatów Panda, zagazowanych i również jest bardzo zadowolony. Do tego stopnia, że założył gaz w swoim Fordzie Explorer 4.0 :) Również nie narzeka.
"Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today"
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

gkurek3 pisze:Do tego stopnia, że założył gaz w swoim Fordzie Explorer 4.0 Również nie narzeka.
czyli przeczy to tezie że fordy nie znoszą gazu
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

gkurek3, Ty się pochwal jaką tam instalację masz w Linejce.
Awatar użytkownika
gkurek3
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 25 sty 2011, 0:52
Przebieg: 61000
Silnik: 1.4 77KM
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Połomia

Post autor: gkurek3 »

Chętnie bym się pochwalił gdybym tylko wiedział o co w tym chodzi :P <a, tutaj jakieś papiery z tej instalacji ale same pierdoły są tu napisane, np. numery homologacji itp. W każdym razie jest to sekwencja, pojemność butli - 48L. Zakładane w Rybniku, Mar-Car. Mam tutaj kartę gwarancyjną firmy Auto-Gaz Centrum z Radomia, więc pewnie oni to produkują, a Ci z Rybnika tylko montują.
"Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today"
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

emmer, to nie tak... przyjmując, że rację mają piszący na forach o LPG (z poprawką na chwalenie "swojego") są auta łatwiejsze i trudniejsze w modyfikacji, takie, dla których koszt tej operacji będzie akceptowalny, oraz takie dla których nie będzie (ale mądrości...) a co najważniejsze, są dobrze dobrane i założone instalacji i są... tanie instalacje. Przeważnie ta "taniość" (czy to warsztatu, czy komponentów) wychodzi nam bokiem...

PS. Swojego zdania o LPG i tak nie zmienię... :zlośnik

gkurek3, dane powinieneś (teoretycznie) mieć na fakturze... przynajmniej ja miałem dokładnie wypisane (tzw. kit KME).
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

aixen, zdaje sobie sprawę że każdy może mieć inne zdanie, inny samochód, inne pieniądze na to. ja głównie opieram sie na wiedzy zaczerpniętej z Auto Świat i TVN Turbo, bo głównie to moja wiedzy o motoryzacji. ja osobiście poprzednie samochody miałem wszytskie na LPG i zero problemów. ale instalacje były sekwencyjne, zakładane w typowo "gazowych" warsztatach no i nie tanie :). Ale robiłem mnóstwo kilometrów co się opłacało. t-jeta nie zamierzam gazować, bo na moje przebiegi to się nie kalkuluje, a zresztą zrobiłem to umyślnie biorąc benzynę turbo, a nie diesla, czy samochód do zagazowania.
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

emmer, dokładnie takie samo "myślenie" prezentuję. Ekonomika, własna, przemyślana decyzja... bez owczego pędu... w końcu, to wolny kraj, nie... :smak
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 644
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: alvaro »

W sumie często mówimy że mało jeździmy... wynika to pewnie z tego, że cieżko nam sie wsiada do auta i gna w nieznane mijając stacje benzynowe gdzie benzynka kosztuje pod 5 zł.
Mając gaz nie mamy tego problemu... wtedy jazda dopiero sie rozpoczyna :)

PS - jakie sprawdzone instalacje jakich firm polecacie do Linki 1.4 8V 77KM? Sekwencja BRC?
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Post autor: mpsfc »

alvaro pisze:Sekwencja BRC?
:brawo
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
Arek
klubowicz
klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
Przebieg: 150000
Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: Arek »

Tartarini
erf
Nowy
Nowy
Posty: 28
Rejestracja: 15 sty 2011, 22:28
Przebieg: 31000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Krosno

Post autor: erf »

z gazem silnik już nie ma tej przysłowiowej duszy
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1137
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Post autor: mpsfc »

erf pisze:z gazem silnik już nie ma tej przysłowiowej duszy
Mój ma :)
A jakie to przysłowie? :zlośnik
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Mirek
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 16 lut 2011, 22:48
Przebieg: 34
Silnik: 1,4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Mirek »

przy tych cenach benzyny gaz pozwala na jazde bez ograniczeń szczególnie dla rencisty na megance którą kupiłem w salonie rocznik 97 zrobiłem 160 tys. bez żadnych problemów polecam a osiągi chyba że ktoś ma dużo pieniędzy na mandaty POZDRAWIAM :

[ Dodano: |15 Mar 2011|, o 00:00 ]
zapomniałem : w obu autach gaz zakładałem w Bachorzynie koło łasku cena sekwencij 2500 na raty dla zainteresowanych moge podac adres.
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

alvaro, odgrzany kotlet zapewne, ale...

1. Instalacje "polskie"...
a/ KME... ogromne możliwości elektroniki, przeciętne wtryski, łatwość montażu i autoadaptacji, niska cena (od 2200)
b/ STAG... prostsza konstrukcyjnie (co nie oznacza, że gorsza), wymaga sporo wiedzy od instalatora przy ustawianiu "pod auto", niska cena (od 2000)

2. Instalacje "zagraniczne"
a/ BRC... przeciętne opinie, miałem wersję Yust... bez uwag, działało, wysoka cena....
b/ Tartarini... nadworny dostawca instalacji LPG dla Fiata, bardzo dobra jakość, bardzo wysoka cena... miałem w CC900... 250 Kkm... polecam
c/ Landirenzo vel Omegas.... włoszczyzna... ponoć niezła, dosyć drogo... nie miałem, nie wiem jak z działaniem...
d/ Viale i Prince... ponoć naj... najlepsze, nadroższe... itp... nie znam nikogo kto by miał, opinie w necie... przeciętne w relacji do cen zestawów

3. Instalacje V generacji... znowu Viale i Prince... drogo... bardzo drogo... ponoć nie ma różnicy do PB... może kiedyś się przekonam...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3759
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 332 razy
Otrzymał podziękowań: 164 razy

Post autor: Rafcio »

Mam takie pytanie z ciekawości. Czy przy montażu instalacji Lpg poza ASO traci się całą gwarancję na samochód czy tylko na silnik :?
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ