[T-jet] Dwumasowe koło zamachowe

Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy

Post autor: emmer »

jay_21 pisze:emmer, dla mnie poniżej 2 tyś. obr/min to już dławienie silnika. Staram się raczej trzymać obroty powyżej.
tak jak pisałem zrobiłem to tylko w celach naukowych :). też dużo bardziej lubie wysokie obroty niz niskie, co zresztą widać po moim spalaniu
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

emmer, spoko :) Silniki FPT lubią wysokie obroty - lubią też zrobić wir w baku :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
ODPOWIEDZ